Polański wyrzucony - nareszcie!

21. Data: 2018-05-13 14:38:00

Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> po co sie smiejesz?
> moga, w niesprzyjajacych nam czasach, wezwac nawet wszystkie kraje w ich strefach
wplywow,

Stop! TO MY jesteśmy obecnie najwazniejszym z tych krajów (przybajmniej
europejskich). Świadczą o tym ich bazy u nas. Wiesz, po co one IM są? No
przecież nie dla NASZEGO bezpieczeństwa, no nie wierz w te bajeczki.

> aby wszystkie nasze mienie zablokowaly.

Trzy zabory przeżyliśmy. Przeżyjemy i czwarty. Mamy czym grać -
przynajmniej tym, że albo Rosja, albo USA :->

> pewnie, ze to tylko hipotetyczna mozliwosc, ale chocby Szwajcaria,
> bez tam zadnego wezwaniua, udostepnila bankowe archiwa.
>
> oczywiscie, jesli amerykanie zglupija i zechca, w tym przypadku szwindel
> zwykly nam wykrecic, to wyjdzie im ociupinke gorzej - jednak niebezpieczeństwo
> bardzo poważne istnieje.

Nie ma żadnego niebezpieczeństwa.

--
XL

22. Data: 2018-05-13 14:56:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 14:38:06 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Stop! TO MY jesteśmy obecnie najwazniejszym z tych krajów (przybajmniej
> europejskich). Świadczą o tym ich bazy u nas. Wiesz, po co one IM są? No
> przecież nie dla NASZEGO bezpieczeństwa, no nie wierz w te bajeczki.

to wiadomo i wiem.

> Trzy zabory przeżyliśmy. Przeżyjemy i czwarty. Mamy czym grać -
> przynajmniej tym, że albo Rosja, albo USA :->

masz calkowita racje; 123 lat nieistnienia, a dla mnie, to jakbym istnial
zawsze.

jacek

23. Data: 2018-05-13 15:20:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> to wiadomo i wiem.

> masz calkowita racje; 123 lat nieistnienia,

Ano właśnie - co znaczy 123 wobec 1000.
:-)

> a dla mnie, to jakbym istnial
> zawsze.

To się nazywa Tożsamość Narodowa. Nigdy jej nie stracimy, póki nie
pozwolimy na zakłamywanie naszej historii i wartości.

--
XL

24. Data: 2018-05-13 16:45:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 15:20:52 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> To się nazywa Tożsamość Narodowa. Nigdy jej nie stracimy, póki nie
> pozwolimy na zakłamywanie naszej historii i wartości.

masz racje ikselkus. nigdy nie czytalem ksiazek, ktore nakazano czytac.
zawsze czytalem te, ktore, chyba Duch Swiety, samoistnie
mi polecal, spogladal na zauwazenie, podsuwal ku oczom.
choc przeciez ikselkus w tamtych czasach nawet nie moglem wierzyć.

jacek

25. Data: 2018-05-13 18:31:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2018 o 13:27, XL pisze:

> W d...

coraz wiecej literek nie wymawiasz

--
gazebo

26. Data: 2018-05-13 19:57:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 12 maja 2018 11:32:45 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Albo funkcjonariuszem kościelnym.

> U funkcjonariusz kościelnych żydowskie korzenie nie są wymagane.

> To tak jak w kościele.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

a ty Piotrze jak zwykle zazwyczaj, bezmyslnie.

27. Data: 2018-05-13 20:07:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 13:14:35 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Zaraz zaraz, nie rozpędzaj się tak! W ten sposob jaki prezentujesz to można
> by też uniewinniać sprawców gwałtów i napaści na osoby, które straciły
> pamięć od uderzenia w głowę albo oszalały po traumie i nie wiedzą, że w
> ogóle żyją :->

chcesz ikselkus nadal pieprzytc glupoty, to pieprz
tylko zauwaxz, ze 90% tej naszej spolecznosci i tak nie pojmie,
ze tylko glupia od jakiegos juz czasu udajesz

28. Data: 2018-05-13 22:21:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> masz racje ikselkus. nigdy nie czytalem ksiazek, ktore nakazano czytac.

A ja czytałam także te nakazane. Dzięki temu byłam świadoma Zła. Trzeba
wiedzieć, co się odrzuca i dlaczego. Trzeba poznać język swojego wroga.

--
XL

29. Data: 2018-05-13 22:22:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> coraz wiecej literek nie wymawiasz

Upie.

--
XL

30. Data: 2018-05-13 22:24:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> chcesz ikselkus nadal pieprzytc glupoty, to pieprz
> tylko zauwaxz, ze 90% tej naszej spolecznosci i tak nie pojmie,
> ze tylko glupia od jakiegos juz czasu udajesz

Oczywiście, że to było przerysowanie - UMYŚLNE.
Żeby pokazać, do czego prowadzi NIEODPOWIEDZIALNE wybaczanie.

--
XL

Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom
Ania Lipek