Polański wyrzucony - nareszcie!

41. Data: 2018-05-27 02:43:22

Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 00:23:56 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Gdybyś był Świadomym Człowiekiem to nie poniżałbyś własnej płci a
> ubóstwiał wyłącznie kobiet. Nadal pozostajesz pod wpływem matki - nie
> pozwolono ci przeciąć łączącej ciebie z nią pępowiny. Przez nieświadome
> błędy wychowawcze - nie twoja wina.

nie ponizam wlasnej plci. jednak tylko dlatego, ze ogolnie mezczyzni sa madrzejsi,
przynajmniej, powiedzmy, logicznie czy naukowo,
przeciez nie bede dewaluowal kobiet:)
poza tym kobiety sa piekniejsze i posiadaja tak glebokie uczucia matczyne,
o ktorych my mozemy tylko pomarzyc.

zauwaz tez, ze kobiety, zazwyczaj po 60-tce, chyba na skutek zebranych doswiadczen,
sa rownie madre w spojrzeniu na swiat i zycie, jak mezczyzni.

pozdrawiam,
jacek

42. Data: 2018-05-27 10:45:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> Trafisz - po prostu Ci sie nalezy:)

> Ale ja uuwazam - to powinno wystarczyc:)

> my nie mozemy tam nic, prawie nic, wniesc - w Niebie panuje inna logika.
> na Ziemi, poki co, a moze i na zawsze, mozemy sie co najwyzej do niej zblizyc.

> to akurat, dla mnie, nie problem - zawsze uważałem, ze mąż nie opuszcza zony.
> natomiast zona, moim zdaniem, w pewnych sytuacjach opuścić męża może.

NIE O TAKIM OPUSZCZENIU MOWA.
Mowa o ustąpieniu łączności duchowej po śmierci.

> choć mąż, ale pewnie nie ja, tez może opuścić żonę, jeśli świadomie ona działa
> na jego szkodę; prawdziwa szkodę, a nie jakieś tam romanse, czy coś w tym stylu.

Co??? ,,Jakieś tam" romanse?
Romans to tragedia- przekreślenie, koniec małżeństwa. Jeśli jedno w
małżenstwie ma romans, to oznacza, że nigdy nie było w tym małżeństwie
łączności duchowej lub ona właśnie trwale ustała. Dlatego to koniec
małżeństwa. Zostaje po nim tylko papier i dzieci...

--
XL

43. Data: 2018-05-27 10:52:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> zauwaz tez, ze kobiety, zazwyczaj po 60-tce, chyba na skutek zebranych doswiadczen,
> sa rownie madre w spojrzeniu na swiat i zycie, jak mezczyzni.

Kurde, to muszę dożyć jakoś tej 60-tki :->

Znam mnóstwo mądrych i wybitnie mądrych młodych kobiet i dziewcząt - i całe
roje męskich durniów...
Dziś także siebie jako dziecko, dziewczynę, młodą kobietę - z perspektywy
mojego długiego życia obiektywnie podziwiam i oceniam jako wybitnie mądrą.
Także moje obie córki tak oceniam.
Pomimo wielu moich i ich błędów.

--
XL

44. Data: 2018-05-27 10:57:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> ogolnie mezczyzni sa madrzejsi,
> przynajmniej, powiedzmy, logicznie czy naukowo,

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

--
Maria Skłodowska-Curie, Irena Curie-Joliot i wszystkie pozostałe
kobiety-naukowcy, wykładowcy, badacze, nauczyciele...

45. Data: 2018-05-27 11:51:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 09:45, XL pisze:

> Co??? ,,Jakieś tam" romanse?
> Romans to tragedia- przekreślenie, koniec małżeństwa.

Pod warunkiem, że ci proboszcz pozwoli. To trochę żałosne, że dorosły
człowiek musi prosić o zgodę jakiegoś faceta w sukience :)
Ale nie takie sprawy można w kościele za kasę załatwić, nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2018-05-27 11:55:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 09:52, XL pisze:

> Dziś także siebie jako dziecko, dziewczynę, młodą kobietę - z perspektywy
> mojego długiego życia obiektywnie podziwiam i oceniam jako wybitnie mądrą.

Obiektywnie?
Rzeczywiście, jesteś wybitnie mądra :):)
Jeszcze nie spotkałem pislamisty, który by siebie, obiektywnie, nie
oceniał jako wybitnie mądrego :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2018-05-28 13:32:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2018 o 09:45, XL pisze:

> [...]
> łączności duchowej lub ona właśnie trwale ustała. Dlatego to koniec
> małżeństwa. Zostaje po nim tylko papier i dzieci...

cos sie naptrawde zadzialo w twoim zyciu, jakos tylko zle szukasz
rozwiazania
--
gazebo

48. Data: 2018-05-30 03:28:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2018 10:45:47 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> NIE O TAKIM OPUSZCZENIU MOWA.
> Mowa o ustąpieniu łączności duchowej po śmierci.

aha. no to przysiege skladasz "Poki smierc nas nie rozlaczy.
co do lacznosci duchowej, to tylko moge domniemywac, ze byc moze.
jednak i tak zalezy, czy oboje bedziecie np. w Niebie;
jesli tak, to tam, przynajmniej te glowne, poglady sa wspolne dla wszystkich
istot i podlegaja calkiem innej, wyzszej logice, niz tu, na Ziemi.
w skrocie mowiac, to bywa ze to. co tu uwazamy za logiczne, jest tam
nielogiczne i dziecinne, natomiast takie podejscie do spraw, ktore prezentuje
Niebo, jest dla mnie i dla Ciebie tez, szkodliwe, naszym zdaniem, dla ludzkosci.

jak jest w Piekle niestety nie umiem Ci powiedziec, ale moge,
ze tam konkuruja diably. takze narodowo. wiem, ze niektore maja w sobie
poczucie honoru, ze nawet niektorym, tu , na Ziemi, moga starac sie pomoc,
ale nawet wiezi rodzinne czesto podszyte sa lekka drwina, i nawet gdybys byla dobra,
to taki lekko uszczypliwo-poblazliwy usmieszek da sie u nich zauwazyc.

niby, ikselkus, pieklo widzialem, ale nigdy w nim nie wspoluczestniczylem,
totez wszelkie informacje stamtad wyciagam z obrazow, sytuacji
w ktorych bralem udzial, przekazow, zaobserwowanych min lub zachowan.

przepraszam, ze wiele Ci nie wyjasnilem.

i wierz mi, ze najpradopodobniej mooglbym powiedziec jest tak i tak.
i to by byla prawda.

tylko na razie jestem po prostu za glupi, zebym chcial taka ewentualnosc
wykorzystac; przeciez nie po to Bog mi cos powiedzial,
abym sobie tak beztrosko "wprowadzal", co uwazam za sluszne.

ikselkus, nie ma tak, ze nawet Bog moze, choc moze, zrobic czy uczynic wszystko.
tym bardziej, i dokladnie na tej samej zasadzie, nie moge ja czy Ty.

jacek

49. Data: 2018-05-30 03:44:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2018 11:55:44 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Obiektywnie?
> Rzeczywiście, jesteś wybitnie mądra :):)
> Jeszcze nie spotkałem pislamisty, który by siebie, obiektywnie, nie
> [...]

wszyscy, piotrze, jestesmy dosc madrzy.
i rozni. roznia nas tylko przerzycia,
ktorych doswiadczylismy.

jacek

50. Data: 2018-05-30 04:08:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łączności duchowej lub ona właśnie trwale ustała. Dlatego to koniec
> małżeństwa. Zostaje po nim tylko papier i dzieci...

malo wiesz ikselkus.
przepraszam.

ja. prawdopodobnie, nie jestem na takim etapie,
na ktorym moglbym zonie romans, tak calkiem bezproblemowo, darowac
(nie, nie musialem i nie bede musial; to az nader porzadna kobieta).
jednak gdyby sie w kims innym zakochala,
to ja nie mam tu wowczas nic do zarzucenia, ani powiedzenia.

moze nie wiesz, ale mozna kochac dwie kobity miloscia prawdziwa.
tak tez jest, ze dla zony dobra, mozesz pozwolic jej nawet na romanse,
jesli juz jestes na tyle Dobry.

jacek

Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom
Ania Lipek