Re: Polecam Nivea dla nastolatek

Data: 2003-12-26 21:30:18
Temat: Re: Polecam Nivea dla nastolatek
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl>

> Cos Ty taka zasadnicza? Ostatnio w reklamach kroluja zwroty typu "poprawia
> costam o 84%", "ujedrnia costam o 73%". I nie 72, ani tez nie 74 a wlasnie
> 73. Konia z rzedem temu, kto wyjasni mi, w jaki sposob mierzy sie co do
pol
> procenta (bo skoro np. 73 to granice wychodza miedzy 72,5 a 73,5) jedrnosc
> albo nawilzenie :>

chyba sie nie zroumialysmy kochanenka, ja nie pisze ze producent obiecuje 90
% czy iles tam poprawy, tylko autorzy reklamy i producenci oszukuja w 90%
niestety wyolbrzymiajac zalety reklamowanego produktu .
Nie ma sie co ludzic ze po uzyciu kremu L'oreala bedzie sie tak ladnie
wygladac jak Schiffer albo McDowell na reklamie. niestety :)

pozdr