Polecam Nivea dla nastolatek

1. Data: 2003-12-26 11:45:06

Temat: Polecam Nivea dla nastolatek
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-26 12:02:09

Temat: Re: Polecam Nivea dla nastolatek
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-26 12:08:55

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> caly zestaw jest swietny

a co w nim jest?

1. Data: 2003-12-26 12:42:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
>> caly zestaw jest swietny
>

> a co w nim jest?

Pewnie to, co wszędzie - krem matujący, żel do mycia twarzy i peeling. Ja to
chyba za stara jestem na ten zestaw. :-(

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-26 12:52:22

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie to, co wszędzie - krem matujący, żel do mycia twarzy i peeling. Ja
> chyba za stara jestem na ten zestaw. :-(

ja chyba tez, ale sie pytam bo czasami komus trza zrobic drobny prezent.....
a pozatym taka ciekawa bylam :)

pozdr

1. Data: 2003-12-26 18:45:26

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> ja chyba tez, ale sie pytam bo czasami komus trza zrobic drobny
> prezent..... a pozatym taka ciekawa bylam :)
>
> pozdr

Jasne, rozumiem. :-)) Swoją drogą ciekawa jestem, czy ta nowa seria
faktycznie tak dobrze działa, czy to tylko reklama?...

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-26 19:43:43

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, rozumiem. :-)) Swoją drogą ciekawa jestem, czy ta nowa seria
> faktycznie tak dobrze działa, czy to tylko reklama?...

no coz, ja ostatnio zauwazam ze reklama jednak wyolbrzmia mozliwosci
produktu o jakies 90% ........troche to przykre :/

pozdr

1. Data: 2003-12-26 19:47:54

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie to, co wszędzie - krem matujący, żel do mycia twarzy i peeling. Ja
> chyba za stara jestem na ten zestaw. :-(

Jest jeszcze tonik. no ja niby też za stara, bo naście już za mną, ale mimo
to kremik sobie kupiłam. Osobiście go lubię, ale jeżeli ktoś ma naprawdę
tłustą skórę to chyba raczej nie pomoże, buzia się nie świeci, ale dość
trudno mówić o jakimś spektakularnym efekcie matującym. Poza tym nie wysusza
i ślicznie pachnie. Dla mnie naprawdę ok. Szczególnie pod makijaż. Chociaż
np. ostatniego lata by się chyba nie spisał, mam jeszcze ochotę na tonik, o
ile pachnie tak samo.
Maga

1. Data: 2003-12-26 19:54:15

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> no coz, ja ostatnio zauwazam ze reklama jednak wyolbrzmia mozliwosci
> produktu o jakies 90% ........troche to przykre :/
>
> pozdr

Z drugiej strony od tego jest reklama. Ja na razie testuję Vichy Normaderm,
no i zobaczymy, czy faktycznie stan skóry poprawi się o 80%. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-26 20:05:44

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ligeia napisał:
> Ja na razie testuję Vichy Normaderm,
> no i zobaczymy, czy faktycznie stan skóry poprawi się o 80%. ;-)

Zaczynam własnie drugi tydzień testowania tego kremu i też jestem
ciekawa jakie będą efekty, bo jak na razie dużej poprawy nie widzę.

Hitomi

Lierac UV Lieractiv
problem
Łupież pstry