Re: Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce

Data: 2011-05-22 19:46:42
Temat: Re: Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 22 May 2011 16:41:44 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Tak

Tak czy inaczej to ewenement, a nie typowe zjawisko - tak jak pisąłam w
miastach panuje szczególny mikroklimat - masa betonowych i kamiennych
konstrukcji kumuluje bardzo dużo ciepła, ziemne instalacje cieplna i
wodociągowa ogrzewają grunt, budynki osłaniają od wiatru.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO: