Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 30 May 2015 14:44:44 -0700 (PDT)
<mkd06v$2r1$1@dont-email.me> <556a076c$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<mkd19u$s2b$1@node2.news.atman.pl>
<556a0b8a$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mkd27n$sou$1@node2.news.atman.pl> <mkd2g6$t4m$1@node2.news.atman.pl>
<mkd2lo$t4m$2@node2.news.atman.pl> <mkd2ot$kce$1@node1.news.atman.pl>
<mkd2u1$t4m$3@node2.news.atman.pl> <mkd30j$kce$2@node1.news.atman.pl>
<mkd330$t4m$4@node2.news.atman.pl> <mkd36q$kce$4@node1.news.atman.pl>
<mkd3k4$us9$1@node2.news.atman.pl> <mkd40u$hhk$1@dont-email.me>
<mkd6ea$ms2$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mkd84p$ub$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<mkd8u7$3of$1@dont-email.me>
<9...@g...com>
<mkd9ba$57c$1@dont-email.me>
<a...@g...com>
<mkdadc$8ml$1@dont-email.me>
Subject: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
From: Penetrator <r...@g...com>

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:992b5b97-562b-4625-ace5-a1a1276e8416@googlegrou
ps.com...
> Nie wiem gdzie tu coś czytałeś o mojej sąsiadce...
> Czy możesz zacytować?
>
> Non stop piszesz że pijane kobiety się gwałci

Przekręcasz celowo moje słowa czy jesteś zwyczajnie nieprzytomny?

Ile razy można tłumaczyć tumanie że złodziej jest złodziejem, są miejsca gdzie wogóle
mieszkań nie zamykają, bo nie ma tam złodzieje i jeśli zacznie ginąć, to nie jest
wina tych ludzi tylko tego co ma obsesje do czyjejś własności. I ci ludzie gerdy
pozakładają a złodziej i tak znajdzie sposób , bo ma obsesje do nieswojej własności,
im więcej przeszkód tym bardziej kombinuje jak tu by wejść, tym samym zawsze
wyprzedzają policje w technice. Tym samym to nie jest wina zabezpieczeń tylko
złodzieja. Tak samo z gwałtem, zobacz, w islamie, same nie chodzą, chodzą w namiotach
a i tak są to kraje najbardziej gwałcące, bo wyfrunie w kosmos, a gwałciciel i tak ją
dopadnie i powie, trzeba było w domu siedzieć .