Strona główna Grupy pl.rec.ogrody Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino

Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino

Data: 2011-05-16 10:01:52
Temat: Re: Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:iqqmsq$3sg$1@news.onet.pl...
> [...]
a-na-rynku-alkoholi-w-polsce,1639043

> Brawo, lepiej późno niż wcale. Teraz powinny wyjść przepisy zezwalające
> na produkcję alkoholi regionalnych np Śliwowicy łąckiej.

I nowosądeckiej (65 vol)
100% pewności nie mam ale chyba takie rozwiązania prawne już są. Jeśli
jednak ich nie ma to pewnie będą ustanowione, choć chyba nie przed wyborami,
bo przecież rożne sobeckie i inne zabiegające o głosy kandydatki "matki
polki" i kandydaci startujący do dobrej kasy sejmowej za nic nierobienie
zagdakałyby o rozpijaniu społeczeństwa i łamaniu ustawy o wychowaniu w
trzeźwości itp pierdoły. Na Węgrzech już w czasach komuny takie rozwiązania
były normalnością. Odwoziłeś do gorzelni np. 800 kg śliwek i mogłeś za to
otrzymać gotówkę bądź gotową śliwowicę (naprawdę była wspaniała - lata
80-te), bądź częściowo kasę a częściowo w płynie. I dlaczego "ichnim"
władzom to nie przeszkadzało?
Pozdrawiam wspominkowo
skryba