Polska NIE dla Muzułmanów!

61. Data: 2015-10-27 22:39:11

Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Oct 2015 21:00:19 +0000, Budzik wrote:

> Użytkownik andal a...@a...com ...

> I pedofilów gdyby nie istniały dzieci...
> Gratuluje relatywizmu.

tak,

dla takich glupkow jak ty

62. Data: 2015-10-27 22:40:36

Od: andal <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Oct 2015 21:59:43 +0100, Ikselka wrote:

> Nie, to TY wyczytałeś, to kardynalna różnica.
> A niepracujący Polak przynajmniej kulturowo jest zgodny. Co Ci tam
> zresztą będę (się) tłumaczyć.

> Ty tak zawsze masz - wnioski z automatu.

> Głupiś.

niestety nie mozna go za to winic

63. Data: 2015-10-27 23:00:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> To nieważne.

Znowu stosujesz niekonsekwentną argumentację.
Najpierw piszesz, ze ciagna tu zeby zyc wygodnie i niepracowac, za chwile,
ze socjal jest niwazny. To sie kupy nie trzyma.

> Ci, którzy napłyną, a zastaną drzwi Niemiec zamknięte, i
> tak nie będą mieli za co ani jak wrócić do siebie, pomijając już, czy
> w ogóle zechcą. A jak socjal u nas za mały, to co z tego, przecież się
> należy jak u Niemca - sobie dobiorą ze sklepu ad hoc 3-|

Chcesz powiedziec, ze zaczna sklepy okradac? ROTFL

> Lub co gorsza od obywateli, których nic ani nikt nie jest u nas w
> stanie ochronić, wszak sami Niemcy mają z tym problem, to co dopiero
> nasze "organa".

Podejrzewam, ze nic gorszego by sobie zrobić nie mogli.

Swoja droga rasizm podszyty tchórzostwem - cóż....

64. Data: 2015-10-27 23:00:30

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Nie, to TY wyczytałeś, to kardynalna różnica.
> A niepracujący Polak przynajmniej kulturowo jest zgodny. Co Ci tam
> zresztą będę (się) tłumaczyć.

Alez oczywiscie ze mozesz sobie pisac bzdur do woli bez koniecznosci
wyjasniania ich niuansów...

> Ty tak zawsze masz - wnioski z automatu.

Argumentacja na poziomie przedszkola.

> Głupiś.

I znów powalająca argumentacja. Takie ikselkowanie moznaby zec.
Pa.

65. Data: 2015-10-27 23:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 22:00:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Znowu stosujesz niekonsekwentną argumentację.
> Najpierw piszesz, ze ciagna tu zeby zyc wygodnie i niepracowac, za chwile,
> ze socjal jest niwazny. To sie kupy nie trzyma.

Jak pomyślisz, to zacznie.

> Chcesz powiedziec, ze zaczna sklepy okradac? ROTFL

Żeby tylko.

> Podejrzewam, ze nic gorszego by sobie zrobić nie mogli.
>
> Swoja droga rasizm podszyty tchórzostwem - cóż....

A to już Twój wymysł - to i problem.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

66. Data: 2015-10-28 00:00:30

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andal a...@a...com ...

> tak,
>
> dla takich glupkow jak ty

przedszkole...
Pa.

67. Data: 2015-10-28 01:11:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Spadaj, koleś.

Ziejesz nienawiścią do innych ludzi.
A ich religia jest identycznie głupia i bezpodstawna jak Twoja.
Właściwie jak każda inna.

> Z Turkami sobie poradziliśmy, a nie jęczysz z tego powodu, co?

Mylisz zbrojny najazd z uciekinierami z obszarów wojny chowającymi się w
bezpieczne rejony przed nieuchronną śmiercią?

68. Data: 2015-10-28 01:15:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To nieważne.

Właśnie ważne.

> [...]
> Lub co gorsza od obywateli, których nic ani nikt nie jest u nas w stanie
> ochronić, wszak sami Niemcy mają z tym problem, to co dopiero nasze

Siejesz propagandę strachu. Bo strach jest napędem Twojego działania.

69. Data: 2015-10-28 01:17:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pomyślisz, to zacznie.

Jesteś niekonsekwentna.

> Żeby tylko.

Będą Ci kwiatki ze szklarni brać.

> A to już Twój wymysł - to i problem.

Raczej konsekwencja z tego co piszesz.
Jesteś tchórzem, boisz się uchodźców bo są inni od Ciebie.
I próbujesz zastraszać innych siejąc propagandę nienawiści.

70. Data: 2015-10-28 05:00:28

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Jak pomyślisz, to zacznie.

Po raz kolejny musze stwierdzic, ze stosujesz argumentacje godna
przedszkolaka.
To chyba taka maniera starej nauczycielki - to ja mam rację, a jeżeli
smiesz wytykać mi niekonsekwencje toś "głupi" bo TO JA MAM RACJE.
Nie pierwszy raz...

Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.
Cenzura