Re: ,,Polska państwem religijnym?"

Data: 2022-11-19 09:48:34
Temat: Re: ,,Polska państwem religijnym?"
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Dziecko drogie, państwo watykańskie, to nie Polska.

Wreszcie zrozumiałeś!????

> W Polsce mamy własne problemy z katolami.

Wy WSZĘDZIE macie problemy.

> A u katoli nie ma jakichś nauk przedmałżeńskich?

,,Jakieś" są. Ale lewak nie musi ich pobierać, bo lewak może iść POdpisać
lewacki świstek w urzędzie i uzyskac urzędową rejestrację swojego
lewackiego związku.
W Izraelu tak nie ma.

> Państwo wyznaniowe u nich ci przeszkadza, ale u nas nie?

,,U nas nie", ponieważ ,,u nas" mam wybór.

> Może dlatego, że nie mieszkamy w Izraelu i w Polsce mamy problemy?

Wy WSZĘDZIE ,,macie problemy" - powinieneś już dawno nad tym się zastanowić.
A Izrael jest jednym z niewielu krajów, gdzie wszelkie lewactwo skutecznie
wzięto za dupę i tam nie POdskoczy. Dlatego tam ,,nie mieszkacie", że jedyny
wybór, jaki tam dostajecie, to albo Tora, albo do wora ?
Podobnie nie pozwolą wam POpróbować swoich sił w robieniu kłopotu w Katarze
czy innych Emiratach ???

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.