Polski proszek do prania

1. Data: 2010-06-07 19:12:01

Temat: Polski proszek do prania
Od: "ia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który polski proszek do prania, ale tak polski jak Ludwik do mycia naczyń,
czyli nieoszukany polecicie..
pzdr
ia

PS.
zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

2. Data: 2010-06-07 21:06:10

Temat: Re: Polski proszek do prania
Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
> zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

Ciężko.
Porównując kupowane w niemczech i u nas to chyba nie ma nieoszukanych
jakichkolwiek w Polsce oprócz Dosi itp.
To samo tyczy sie koncentratów płynów do płukania (z napisami po niemiecku
piekny długotrwały zapach i gęsty koncentrat, w wydaniu polskim zafarbiona
woda) czy mydeł w płynie.

--
Irokez

3. Data: 2010-06-07 21:06:20

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
> zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

Polskiego proszku nie znam ale idź do Lidla, tam maja dobra chemię w
rozsądnych cenach.

P.

4. Data: 2010-06-07 21:21:14

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zazwyczaj używam kupiony w Niemczech Persil albo Ariel, ale przegapiłem i
> zanim pojadę i kupię to trzeba w czymś skutecznie prać

Chemię z Niemiec kupisz na allegro.
A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)

misiczka

5. Data: 2010-06-07 22:01:01

Od: "ia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)
>
> misiczka

ludwik schodzi przez jakieś pół roku 1l, bo zmywarka myje, a ręcznie to jak
jakieś małe ilości..
ale co lepszego od ludwika do spróbowania proponujesz?
pzdr
ia

6. Data: 2010-06-08 01:18:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ia" <i...@g...pl> wrote in message news:hujga1$s9s$1@inews.gazeta.pl...
> Który polski proszek do prania, ale tak polski jak Ludwik do mycia naczyń,
> czyli nieoszukany polecicie..

SA8 i środki uzupełniające - w razie konieczności.

7. Data: 2010-06-09 18:26:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chemię z Niemiec kupisz na allegro.
> A Ludwik moim zdaniem to akurat kiepski płyn do mycia naczyń :)

ale idealny jako środek do smarowania uszczelek przy składaniu kanalizacji
:)

drzwi do wneki z licznikami
Internetowy kurs menedżerski
Szukacie poręcznej pompki do wody?