Szukacie poręcznej pompki do wody?

1. Data: 2010-06-06 09:34:26

Temat: Szukacie poręcznej pompki do wody?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam - ma gwintowany otwór ssący, czyli można nakręcić ją na rurę
abisynki, albo dołączyć wąż z koszem ssawnym i pompować ze studni lub nawet
stawu. Mała moc nie wymaga grubych kabli do zasilania, widziałem normalny
dom, gdzie wodę pobierano wodę załączając włącznikiem na ścianie i za chwilę
z kranu woda ze studni płynęła do zlewozmywaka.

2. Data: 2010-06-06 09:37:00

Temat: Re: Szukacie poręcznej pompki do wody?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> normalny dom, gdzie wodę pobierano wodę załączając włącznikiem na ścianie
> i za chwilę z kranu woda ze studni płynęła do zlewozmywaka.

Nie zarzuciłem linka:
http://www.allegro.pl/item1053535595_pompa_do_wody_w
odna_wirnikowa_500w_fv_gw.html

Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w
bagażniku.

3. Data: 2010-06-06 09:43:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Jun 2010 11:37:00 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
>
> Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
> do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

Dzięki, przyda się.

4. Data: 2010-06-06 13:37:26

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>
> Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
> do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

A tak naprawdę to o co chodzi?
Takich pomp są setki, dostępne w sklepach, na Allegro,
w internecie.Mniejsze i większe, firmowe i niefirmowe.
Czyżby spam?
Zatapialne
http://www.allegro.pl/item1053008122_pompa_pompy_do_
wody_brudnej_czystej_szambo_swp_300.html
http://www.allegro.pl/item1065399630_pompa_wody_brud
nej_czystej_asgatec_ts_400_nv_gw.html
http://www.allegro.pl/item1068350165_pompa_pompy_do_
wody_brudnej_czystej_szambo_rq_400.html
http://www.allegro.pl/item1054418407_super_pompa_dra
in_5000_do_czystej_wody.html
I inne
http://www.allegro.pl/item1065967367_pompa_do_wody_k
inzo_3600l_godz_gwarancja_24_mie.html
http://www.allegro.pl/item1062861834_nowa_ogrodowa_p
ompa_do_wody_1000w.html
http://www.allegro.pl/item1066567789_hydrofor_pompa_
wody_samozasysajaca_600w_gwarancja.html
Setki różnych pomp.
W Castoramie niektóre można pomacać i obejrzeć z bliska.
Nudzisz się?

5. Data: 2010-06-06 20:34:25

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nudzisz się?

Panslavista i nuda? Eeee, nieeeee....

Choć swoją drogą... na psy facet schodzi. W czasach świetności, poruszając
temat "poręcznej pompki do wody" raczej nie zszedłby poniżej samobieżnej
motopompy spalinowej, potrafiącej w parę godzin wyssać średniej wielkości
staw wraz z rybami, szuwarami i przybrzeżnymi wędkarzami odsypiającymi
zakrapianą nockę przy kiju.

Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

http://allegro.pl/item1063151458.html

J.

6. Data: 2010-06-06 23:39:35

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakrapianą nockę przy kiju.
>
> Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

Też zauważyłem że to jakiś przebieraniec a nie mieszkaniec Panslavi. On i pompka
za 140 złotych. Tak samo jest prawdopodobne jak spotkanie murzyna albinosa. To
oszust i przebieraniec a nie Panslavista. Ten lin co dałeś to tak. Panslavista i
pompka za 140 złotych, ubawiłem się.

7. Data: 2010-06-07 03:33:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć
> do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w

W wyposażeniu przejściówka z gwintu na wąż elastyczny (ssawny - zbrojony)
oraz kosz ssawny z zaworem zwrotnym.

8. Data: 2010-06-07 03:39:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
wody_samozasysajaca_600w_gwarancja.html
Setki różnych pomp.
W Castoramie niektóre można pomacać i obejrzeć z bliska.
Pozdrawiam

Hydrofor to nie tylko pompa, ale także zbiornik ciśnieniowy i sterowanie.

9. Data: 2010-06-07 03:51:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]

Pompa którą wskazałem - w odpowiedzi do dyskusji ma ważną zaletę -
gwintowany wlot od spodu, dzięki czemu nie potrzebne są tworzące opór kolana
czy łuki. wystarczy stosowny kawałek plastikowej rury, sztywnej czy
elastycznej ale ssawnej i kosz ssawny na końcu (w zestawie, także króciec do
przyłączania węża ssawnego (dla niekumatych - uzbrojonego podobnie jak węże
do odkurzaczy - aby się nie spłaszczyły. Przewidziana do czystej wody -
wydajność za mała na szambo.
Mała, lekka - zmieści się spokojnie w samochodzie. Nie ma się co popsuć,
chyba, że ktoś będzie pompował piasek z wodą - nie jest to pompa do betonu.
Konstrukcja pompy - metalowa.

10. Data: 2010-06-09 20:47:13

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
odna_wirnikowa_500w_fv_gw.html

> W wyposażeniu przejściówka z gwintu na wąż elastyczny (ssawny - zbrojony)
> oraz kosz ssawny z zaworem zwrotnym.

Nikt nie kupuje takiego dziadostwa od Ciebie, to spam na USENET
wysyłamy? Witam na mojej osobistej czarnej liście.

Części zamienne Junkers
odnawianie szafek
mrówki wchodza przez wentylacje w oknach
lakier metaliczny w sprayu
Słabe ciśnienie wody w kranie do pralki automatycznej