Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)

21. Data: 2012-01-27 16:05:36

Temat: Re: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 17:02, XL pisze:

> Obce dla kogo?
> 3-)

Dla tego, kto go nie umie poprawnie napisać w dopełniaczu.
--
B.

22. Data: 2012-01-27 16:06:00

Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Obce dla kogo?
> 3-)

Najwyraźniej dla Ciebie, skoro pisząc je zrobiłaś dwa błędy. :)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

23. Data: 2012-01-27 16:14:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 17:05:36 +0100, Bbjk napisał(a):

> Dla tego, kto go nie umie poprawnie napisać w dopełniaczu.

A kto i co powiedział w dopełniaczu?

Apostrof? - posłużył mi tylko do sugestii prawdziwego nazwiska. Gdybym
chciała w dopełniaczu, odmieniłabym także imię.

Może Ty prawidłowo odmienisz jego prawdziwe nazwisko?
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Warhol
"Andrew Warhola (August 6, 1928 - February 22, 1987), known as Andy Warhol,
was an American painter(...)"

--
XL

24. Data: 2012-01-27 16:14:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 17:02, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

No na pewno nie dla innych Warchołów.

Qra

25. Data: 2012-01-27 16:15:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 17:06 +0100, Maciej Jastrzębski napisał(a):

> Najwyraźniej dla Ciebie, skoro pisząc je zrobiłaś dwa błędy. :)

Warchol vel Warchola (czyli Warchol'a) nie jest dla mnie obce. No i jakoś
nie czepiacie się, że nie odmieniłam imienia, prawda?

--
XL

26. Data: 2012-01-27 16:17:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 16:42, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

56.html

> A może znajdziesz mi coś o solidnym wykształceniu niejakiego Andy
> Warchol'a?

A ten Warchoł też się skarżył w Tivi, jak to go piratują i jakże cierpi
on z tego powodu?

Qra

27. Data: 2012-01-27 16:19:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 16:45, XL pisze:

> [...]

A czy Andy Warhol, spec od sztuki na puszkach z fasolką, mienił się
obrońcą tych tam...intelektualnych? Raczej sztukę pod mosty i do slumsów
roznosił.

> Przez h oczywiście, "Warchoł" to jego słowiańskie korzenie 3-)

Raczej nie przez "ł" - skoro pochodził zza naszej południowej granicy (i
tak wątek wrócił na właściwe tory;)).

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

28. Data: 2012-01-27 16:20:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 17:14, XL pisze:

> Może Ty prawidłowo odmienisz jego prawdziwe nazwisko?
> http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Warhol
> "Andrew Warhola (August 6, 1928 - February 22, 1987), known as Andy Warhol,
> was an American painter(...)"

Warholi, z Warholą, Warholo!

29. Data: 2012-01-27 16:24:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 15:32, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja zawsze w mniejszości ;) Pewnie spałam, bo musiałam rano pójść do
> pracy. Poza tym Hołdys nie jest dla mnie szczególnie wiarygodny jako
> autorytet.

I ciekawe, co na to inny ekspert prawa, pan Kazimierz...
http://www.youtube.com/watch?v=fkFGwQz_uqM

Qra

30. Data: 2012-01-27 16:27:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=B4S0Ruy_phs

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)