Re: Pomagac lub nie pomagac?

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pomagac lub nie pomagac?
Date: Sat, 4 Jul 2020 16:46:24 +0100

W dniu 01/07/2020 o 22:03, silvio balconetti pisze:
> Case one.
> Mam od paru lat sasiada schizofrenika (?). 20-30 lat mlodszy, 30-50 kg
> ciezszy ode mnie. Austriak. Rodzice kupili mu mieszkanie. Ojciec
> odwiedza go raz na miesiac, dwa. Dawno go nie widzialem. Moze boi sie
> wirusa? Raz w tygodniu lub rzadziej wpada do niego mlodszy brat. Pewnie
> mu sprzata, sprawdza leki, zabiera rzeczy do prania?
> Facet prawie codziennie krzyczy i przeklina glosno. Czasem zdarza sie,
> ze przyjezdza (ma golfa) pod dom i nie znajduje miejsca do parkowania,
> wiec wrzeszczy, klnie i stawia auto na srodku ulicy. Podobnie bywa gdy
> [...]
wybacz, trudno mi sie odniesc, Kenia, nie bylem, jak bedziesz jeszcze
raz kup mi magnes na lodowke, moja ukochana to uwielbia, wrocilem do
kolegi do domu w Polsce, myslalem, ze jeszcze zyje, pozniej mi
wytlumaczono, ze jak go probowalem podniesc nagiego przewieszonego przez
wanne to pomylilem, ze jego posmiertne gazy to oddech, inny kolega,
wspanialy czlowiek, uznal, ze swiat, korporacje, sporo lat temu, uznaly
go za cel, zapomnial, ze schizofrenia wynikla z jego cpania jest
praktycznie postepujaca, a i tak lubilem strzyc mu trawniki i podcinac
drzewa, tak reasumujac nie umiem odpowiedziec na twoje pytanie

--
gazebo