Pomiar tluszczu??

1. Data: 2003-06-10 20:14:39

Temat: Pomiar tluszczu??
Od: "W.U. Alfer" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe

W hipermarketach i innych zbiorowiskach ludzkich pojawily sie stanowiska
pomiaru tkanki tluszczowej. Jest to urzadzenie elektroniczne, do ktorego
wprowadza sie parametry badanego (ciezar, wzrost, wiek, plec) i chwyta
obiema dlonmi. Po chwili na wyswietlaczu ukazuje sie procentowy udzial
tluszczu w masie ciala.

Mam kilka pytan:

1) Na jakiej zasadzie dziala to urzadzenie? Czy np. wilgoc na dloniach nie
modyfikuje pomiaru? Jak dokladne i jak rzetelne sa wyniki z takiej
maszynki? Czy "badajac" sie co jakis czas w ten sposob, mozna wyciagnac
wiarygodne wnioski dotyczace zmian proporcji tluszczu we wlasnym ciele?

2) Z reguly sa to stoiska zachecajace do magicznych kuracji typu herbalife.
Np. ostatnio uslyszalem ze w walce z tluszczem stosuja oni preparaty, jakie
Amerykanie wysylaja w kosmos ;) Czy calosc tego badania aby nie jest jednym
wielkim kitem w imie wiekszej sprzedazy?

Oczekujac odpowiedzi
pozdrawiam
W.U. Alfer
http://www.foto.dl.pl/Alfer/Stara/SG.htm

2. Data: 2003-06-10 20:33:00

Temat: Re: Pomiar tluszczu??
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Urządzenie wykorzystuje zjawisko oporności organizmu. Spekuluje się jego
dokładność. Istnieją opinie mówiące o zależności wyników od poziomu
zawartości wody w organizmie. Dużo matoriałów znaleźć można w sieci.

Natomiast co do Herbalife - ostrzegam. To nie jest obojętny dla zdrowia
środek. 7 lat temu mój dziadek otarł się o śmierć, po kilku tygodniowej
kuracji, w wyniku znacznego wyniszczenia wątroby !! Nie muszę wspominać że
do dzisiaj musi uważać na to co je.

Nie wiem z którego kraju pochodzi Herbalife - nie zdziwiłbym się gdyby to
były Stany Zjednoczone, gdzie sprzedawane są pudłami preparaty witaminowe z
zawartością witamin w jednej dawce zapewniającą dzienne zapotrzebowanie
1000% :-o

Ostrzegam przed Herbalife i przed innymi środkami "cud". Lepsza jest
odpowiednia dieta, ruch i chęci.

pzdr
LN

3. Data: 2003-06-10 21:48:31

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam grupe

No mi wyszlo, ze mam 7,5% (norma to 10% - 20%).
Cholernie drogie sa te odzywki. Nie wiem czy nie lepiej kupic sportowe
(przynajmniej sprawdzone).

pozdrawiam.kazoo

4. Data: 2003-06-11 07:30:24

Od: "adik" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No mi wyszlo, ze mam 7,5% (norma to 10% - 20%).
> Cholernie drogie sa te odzywki. Nie wiem czy nie lepiej kupic sportowe
> (przynajmniej sprawdzone).
>
> pozdrawiam.kazoo

sportowe: tak ...ale buty
i biegac i skakac na skakance
az bedziesz mial mokre z potu ciuchy
wtedy o smiesznych przyrzadach do
pomiaru tluszczu mozna zapomniec
a kase na odzywki daj dzieciom
chyba ze jestes profi

adik
ps.
swoja droga jest kilka metod
pomiaru tkanki tluszczowej
i najlepiej zmierzyc wszystkimi
i zestawic wyniki

5. Data: 2003-06-11 11:16:05

Od: "CODI" <c...@b...pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> No mi wyszlo, ze mam 7,5% (norma to 10% - 20%).
> Cholernie drogie sa te odzywki. Nie wiem czy nie lepiej kupic sportowe
> (przynajmniej sprawdzone).

Mnie ruch i zmiana diety nie pomogły. Nadal tyję - więc nie zawsze to pomaga
:(
W tej chwili głowi się nawet nad tym mój lekarz.

Pozdrawiam
CODI

6. Data: 2003-06-11 20:26:46

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sportowe: tak ...ale buty
> i biegac i skakac na skakance
> az bedziesz mial mokre z potu ciuchy
> wtedy o smiesznych przyrzadach do
> pomiaru tluszczu mozna zapomniec
> a kase na odzywki daj dzieciom

Jestem ektomorfikiem (dodam dla scislosci, ze mam ZA MALO TKANKI
TLUSZCZOWEJ) i nie wiele mi pomagaja mi odzywki.

Jakie sa metody?

7. Data: 2003-06-11 20:28:25

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej chwili głowi się nawet nad tym mój lekarz.

No prosze! Mi lekarze jakos nie chca pomagac w kwestii masy ciala (pewnie
zazdroszcza, ze nie tyje:_)). Moze znasz jakiegos (z okolic Wroclawia),
ktory sie zajmuje takimi sprawami?

Pozdrawiam,
Kazoo

8. Data: 2003-06-15 18:58:37

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ektomorfikiem (dodam dla scislosci, ze mam ZA MALO TKANKI
> TLUSZCZOWEJ) i nie wiele mi pomagaja mi odzywki.

to chyba dobrze mniemam, chyba ze jestes dodatkowo
bardzo chudy wtedy pora na cwiczenia z gatunku ciezkiej
atletyki (ja samego lezenia pod sztanga nie popieram
i ni widze w nim sensu) + odzywki wspomagajace
budowanie masy miesniowej, np. kreatyna
i wytrwalosc ...
"walka" z wlasnymi genami ( a nimi jest
uwarunkowana budowa ciala ) jest dluga
ale warto ja podjac

> Jakie sa metody?

teraz nie pamietam
kiedys sie tym interesowalem
mysle ze w sieci znajdziesz

adik

Szpital Bielański-Warszawa
Czy po skreceniu nogi opuchlizna zostaje ???
jak czesto sex
ważne pytanie!
alternatywa dla Daktarinu