Pomidor

11. Data: 2005-06-23 18:33:25

Temat: Re: Pomidor
Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <jurek@post> nakibordził(a):

> Oczywiście, poprzednia też znalazłam, szkoda tylko, że zwrócono Ci
> uwagę co robisz źle a Ty i tak nie załapałaś :>

Jak już się czepiamy, to przy okazji tnijmy cytaty, dobrze? :o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

12. Data: 2005-06-23 19:00:12

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w
wiadomości news:d9ev97$7ii$1@inews.gazeta.pl...
> "@nn" <jurek@post> nakibordził(a):

> Jak już się czepiamy, to przy okazji tnijmy cytaty, dobrze? :o)

I tu mnie masz... :P
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

13. Data: 2005-06-23 19:14:53

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A ja mam juz wysypke.....

Po truskaweczkach czy pomidorkach?
MSPANC

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

14. Data: 2005-06-23 19:22:39

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:d9f1ne$i43$1@inews.gazeta.pl...

> Po truskaweczkach czy pomidorkach?
> MSPANC

Na zdrobnionka :)
Ania

15. Data: 2005-06-23 19:41:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jun 2005 21:14:53 +0200, "Piotr W. Zawadzki"

Glownie po witamince :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-06-23 19:42:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Na zdrobnionka :)
>Ania

A idz do cholery!! :))))))))
czuje sie czasem tu jak w przedszkolu albo na konferencji
kelnerow....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-06-23 21:16:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jun 2005 20:42:15 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>A idz do cholery!! :))))))))
>czuje sie czasem tu jak w przedszkolu albo na konferencji
>kelnerow....
>
>Pierz
>K.T. - starannie opakowana

Uo matku bosku...Anka - obrazilas sie ??? :P

Pierz

K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2005-06-24 05:25:23

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>A idz do cholery!! :))))))))
>czuje sie czasem tu jak w przedszkolu albo na konferencji
>kelnerow....

Gdy w banku ostatnio zalatwialem kredyt, to mnie az skrecalo: pani
uzywala samych zdrobnien: dolarki, numerek (!), podpisik, itd.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

19. Data: 2005-06-24 10:26:01

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał
w wiadomości news:6k9mb19nd8hauedbjopndsl5dso48fvcq5@4ax.com...

> Uo matku bosku...Anka - obrazilas sie ??? :P

He, he nie, poszłam spać :P
Ania

20. Data: 2005-06-24 23:43:29

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]

Już to chyba kiedys opowiadałem na grupie, ale nie mogłem się wstrymać:

Klimat: późny Jaruzel/wczesny Balcerowicz
Miejsce: Knajpa w małej miejscowości (Borowo? Somonino? - nie pamiętam)
Czas: Niedziela, ok. 15:00
Gość: dobrze ponad 100 kg, Kaszub, czerstwa morda
Kelner: drobny, max 50kg

Wchodzi Klient, dobrze wczorajszy, i z wielkim wysiłkiem zasiada
Po kilku minutach podbiega Kelner. Gość z wyraźnym wysiłkiem, studiując
Menu:
- yy..schabowy..i..ziemniaki..i..yy.zestaw
- Schabowy, ziemniaczki, zestawik. Cos jescze?
- ..yy..i piwo..i.,może..żurek..
- Pieczywko do zurku?
- ..y.tak
Kelner odbiega, za chwilę wraca z piwem, odbiega, przynsi żurek, tackę z
pieczywem itd
Gość wpypija piwo praktycznie na raz
Bierze się za żurek i po chwili woła z wysiłkiem kelnera
- ..Panie ten chleb jest czerstwy
Na co Kelner podbiega i z plaskacza wali Klienta w czoło ze słowami:
- Niedzielka, ciulku, niedzielka - skąd Ci świeże pieczywko wezme?
--

Brzmi jak kiepski dowcip, ale kumpel (Zwalisty czerstwy Kaszub) mi to
opowiadał, bo to on był :)

AE

smazone pomidory/sos
śniadanie ;-)