Znowu się strułem .......

21. Data: 2010-10-19 13:46:37

Temat: Re: Pomidor
Od: Lenny <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda pisze:

> niby się nic nie dzieje
> ale jestem słaby senny ,trochę apetyczny

Jestem przekonany, że po wymiotowaniu pomidorami nie jesteś _ani trochę_
apetyczny.

Lemek

22. Data: 2010-10-19 14:44:29

Od: Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 15:19, Jacek Buda pisze:

> No bez jaj
> jedzenie robię sobie sam czasami robi mi mama z którą mieszkam
> No pięknie jak można być pod truwany

Spoko. Wiesz, nie znam Cię. Różnie bywa w życiu, ludzie miewają duże
polisy ubezpieczeniowe na życie, majątki i powiedzmy 2 lub 3 żonę, która
ma dosyć męża ale nie ma dosyć pieniędzy itp, itd.
Sporo takich przypadków podtruwania, włącznie ze zgonami mężów w końcu w
krajach anglosaskich było. Na kanale Reality TV bez przerwy tego typu i
podobne historie dokumentują.
Ale własna matka jest poza podejrzeniem...

> od tego czasu niby mi się chciało spać a spać nie mogę
> według lekarza przy takich rzeczach trzeba bardzo duzo pić herbaty

Węgiel sobie kup w aptece, oczyszcza z toksyn.
Zrób sobie głodówkę 2 dni zupełną, pij tylko wodę mineralną. Bez obaw
nic Ci nie będzie w te 2 dni, można nie jeść tydzień, kiedyś sobie
zrobiłem taką głodówkę oczyszczającą i się czułem lekko i dobrze.
Następne 2 dni jedz jakieś lekkie rzeczy, typu płatki owsiane gotowane
na mleku, albo kaszka manna na mleku. Mleko ma właściwości detoksykujące
więc polecam.
Przebadać się też by nie zaszkodziło, badania krwi zrobić. Niech Ci
lekarz rodzinny wystawi skierowanie do laboratorium, bardzo wiele spraw
widać w wynikach krwi, a wtedy się już szuka dalej i szczegółowo
przyczyn. Następnie USG brzucha - banalne i tanie badanie, ale też wiele
powie i wykluczy wiele ewentualnych przyczyn. Skoro to nie jest twoje
pierwsze zatrucie i to się powtarza to sprawa jest poważna.
Szukaj przyczyn, a znajdziesz.
Powodzenia! :)

--
ave
Barbaros

23. Data: 2010-10-19 15:15:08

Od: oliwa <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 16:44, Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> wrote:
> [...]
> powie i wykluczy wiele ewentualnych przyczyn. Skoro to nie jest twoje
> pierwsze zatrucie i to się powtarza to sprawa jest poważna.

Ach przestań siac do niego tym humanitaryzmem.
Na hipochondrie sie nie umiera :)
On tu wieczenie czegoś kwęka.
Albo skórka, albo psiórka.
Koleś sie zwyczajne w siewiecie przejada
permamentnie. Nie wykluczone też, ze daje
sobie pupilowi po twarzy lizać a wiadomo
gdzie pupilek wczesniej lubi sie polizać...
bynajmniej !!! nie jedynie po psiej psieńczości.
Dali pewnie tez nie raz zachaczy..wiadomo
a potem :)

24. Data: 2010-10-22 13:30:36

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> ak

Najgorsze-morderczynie-ws
> [...]
> od tego czasu niby mi się chciało spać a spać nie mogę
> według lekarza przy takich rzeczach trzeba bardzo duzo pić herbaty

Jest lepiej ,nie stety znowu przytyłem i muszę sie odchudzać
mieszanka no spa + sirmarol jest bardzo odbry

25. Data: 2010-10-24 23:43:17

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-19 16:44, Barbaros pisze:

> [...]
> która ma dosyć męża ale nie ma dosyć pieniędzy itp, itd.
> Sporo takich przypadków podtruwania, włącznie ze zgonami mężów w końcu

Albo mąż podtruwał żonę, bo miał kochankę na boku..........

> Na kanale Reality TV bez przerwy tego typu i podobne historie
> dokumentują.

Tia... dla potrzeb reklamy i marketingu....
Ale TV to nie życie.
Jakby wierzyć wszystkiemu, co jest w TV, to na świecie chodziłyby same
szajbusy.
Bądźmy realistami.

> Ale własna matka jest poza podejrzeniem...

Masz co do tego 100% pewności?
Walnięte, mamuśki podtruwają swoich synków, żeby móc stale przy nich być
i się nimi "opiekować", udając, jakie to one są czułe, troskliwe i
kochające.
Debilna, zaborcza miłość.

> [...]
> zrobiłem taką głodówkę oczyszczającą i się czułem lekko i dobrze.
> Następne 2 dni jedz jakieś lekkie rzeczy, typu płatki owsiane gotowane

płatki... fuj...
człowiek nie koń ;)

> [...]
> wiele powie i wykluczy wiele ewentualnych przyczyn. Skoro to nie jest
> twoje pierwsze zatrucie i to się powtarza to sprawa jest poważna.

A może to są jakieś wrzody, albo... stan nerwicowy?
Muszę przyznać rację, że najlepiej zrobić szczegółowe badanie krwi i moczu.

26. Data: 2010-10-25 00:30:07

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://elondyn.pl/newsy,wpis,7705

27. Data: 2010-10-25 11:59:31

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska <m...@o...pl> napisał(a):

> A może to są jakieś wrzody, albo... stan nerwicowy?
> Muszę przyznać rację, że najlepiej zrobić szczegółowe badanie krwi i moczu.

Tak to może być na tle nerwowym
według mojego kuzyna mam nerwice wegetatywną coś w tym stylu

28. Data: 2010-10-25 12:02:05

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska <m...@o...pl> napisał(a):

> http://elondyn.pl/newsy,wpis,7705

No bez jaj to nie tem roździał

29. Data: 2010-10-25 12:38:25

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 14:02, Jacek Buda pisze:

> No bez jaj to nie tem roździał

ten ten.
Czytałam kiedyś w jakiejś gazecie o tym, jak szurnięta matka dodawała do
jedzenia i picia swojego syna środki przeczyszczające, kiedy tylko
słyszała, że syn wychodzi na randkę z dziewczyną.
I z randki wychodziły nici.
Inna udawała ciężko chorą, by synuś tylko nie wyszedł z domu.
Stare, egoistyczne raszple mają fioła na punkcie swoich synów i w akcie
desperacji zrobią wszystko, żeby tylko syn został z nią.
W rezultacie robi synowi krzywdę i wychowuje go na kalekę życiową i
nieudacznika.
Stara jędza i tak kiedyś kopnie w kalendarz, a syn - zostanie sam jak palec.

http://www.repka.pl/ma_a_Czarna/Nowosci/Matka-i-syn-
--jak-nie-wychowac-mamisynka-%281%29.aspx?post=13209
&thread=13209

30. Data: 2010-10-25 12:55:24

Temat: W11
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nieudacznika.
> Stara jędza i tak kiedyś kopnie w kalendarz, a syn - zostanie sam jak palec.

To ja ogladałem program W11
w którym chyba żona karmiła męża lekami nasercowymi
lub odwrotnie

Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze
Czy leki ACEI podwyższają ARO
Powiększone węzły przez ósemkę?
Ból nogi, od biodra po stopę
porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)