Re: Pomidory :-)

Data: 2016-05-01 12:18:28
Temat: Re: Pomidory :-)
Od: Trybun <C...@j...ru>

W dniu 2016-04-11 o 00:16, Ikselka pisze:

> Błąd :-(((
> Ja ZAWSZE zachowuję opakowania do następnego sezonu...
> Przypuszczam, że to były Betaluxy.

Tak, teraz to wiem. Ale kto mógł przypuszczać że to taka dobra odmiana.
W momencie wysiewania byłem tylko wnerwiony że przez pomyłkę kupiłem
właśnie je. Wcześniej wysiewałem tylko odmiany wysokie.

Skoro piszesz że Betaluxy takie smaczne, to być może o nie mi chodzi.
Niestety, w tym roku już z nimi nie za eksperymentuję.