Pomoc dla "młodego" badacza :)

1. Data: 2006-09-11 18:55:20

Temat: Pomoc dla "młodego" badacza :)
Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na grupie jestem nowy, aczkolwiek sporo czytam.
Szukam osoby, która byłaby w stanie pomóc mi
w zdobyciu "sprzętu" do moich badań biochemicznych.
Wychodze teraz z gimnazjum i jak co roku,
prowadzę róże badania na temat zanieczyszczenia środowiska, bioindykatorów
czy analizy jakościowej składników w żywności.
W tym roku chce zrobić jakąś super pracę,
temat jako tako mam już zaplanowany, lecz nie chce jeszcze go zdracac. W
kazdym bądź razie bede potrzebował paczke rękawiczek latex., strzykawek,
igieł, parę ez, może kilka szalek petriego, i dowolnej pojemności probówki z
zatyczką mogą być np. do hematologii.
Jeżeli ktoś był by mi w stanie pomóc for free, byłbym bardzo wdzięczny.
Prosiłbym równiez o kontakt poprzez email,
a nie tu publicznie.
Serdecznie Pozdrawiam i z góry dziekuję,
Mateusz

2. Data: 2006-09-12 07:26:52

Temat: Re: Pomoc dla "młodego" badacza :)
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CheMiK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> kazdym bądź razie bede potrzebował paczke rękawiczek latex.,
> strzykawek,
> igieł,

To kupisz w każdej aptece za tak śmieszne grosze, że szkoda czasu na
szukanie tego gdziekolwiek indziej.

J.

3. Data: 2006-09-12 11:47:59

Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "CheMiK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> To kupisz w każdej aptece za tak śmieszne grosze, że szkoda czasu na
> szukanie tego gdziekolwiek indziej.

Tak wiem...ale np. probówek czy ez już nie kupie.
A poza tym mieszam w dosyć małym mieście i bardzo często spotykam się
w aptekach z odmowami sprzedaży, albo po prostu uważaja mnie za ćpuna :)
Mateusz

4. Data: 2006-09-12 11:54:15

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CheMiK napisał:
> [...]
> A poza tym mieszam w dosyć małym mieście i bardzo często spotykam się
> w aptekach z odmowami sprzedaży, albo po prostu uważaja mnie za ćpuna :)

Wszędzie tak będziesz postrzegany!
Dlatego tego rodzaju prośby winna przedstawiać Twoja nauczycielka
chemii.

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2006-09-12 12:50:04

Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Wszędzie tak będziesz postrzegany!
Dlatego tego rodzaju prośby winna przedstawiać Twoja nauczycielka
chemii.

Ok...powinna przedstawiać,
tyle, że ja mam taką nauczycielkę, która nie bardzo
chce mi pomagać. Gdzie by miała porzedstawić te prośby ?
W aptece ? Tam szalek petriego itp. niebędnego mi sprzętu
nie znajde...niestety :( Może jednak znajdzie się tu jakaś wyrozumiała
osoba, za wysyłkę oczywiście za płacę, mi tu nie chodzi o pobawienie się
strzykawką, tylko chodzi o poprawne wyniki, chcę je opublikować w gazecie
wyborczej
więc pasowało by, aby te moje badania jako tako przyzwoicie wyglądały, a nie
doświadczenia
robione w szklankach. Sam interesuje sie chemią..interesuje to moze mało
powiedziane,
mam kilka lat juz własny lab w domu, tyle ze typowo chemiczny...sporo szkła,
odczynników i
własnoręcznie (z drobną pomocą) zrobione dość wydajne dygestorium.

ból powyzej pasa
Leciutkie ćmienie stawów
Noworodek- mały problem
cwiczenia na bolocy kregoslup