Re: Pomoc madrocholkom

1. Data: 2008-03-20 09:44:03

Temat: Re: Pomoc madrocholkom
Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:frt4di$3p0$1@inews.gazeta.pl...
> Temat: Pomoc mądrochołkom

Jakiś czas temu natknąłem się na pytanie na stronie:
http://forum.servis.pl/viewtopic.php?t=14154&sid=daa
2d713e2336a2e791385dbf6e5331a
które może mogłoby przekierować twoją uwagę ze spraw mniej istotnych ?
Uzupełniając, z tego co pamiętam ze szkoły, zaobserwowano zderzenia fotonów
z elektronami i nadano nazwę zjawiska Comptona,
natomiast nie zaobserwowano chyba jeszcze zjawiska wzajemnych zderzeń
fotonów.

2. Data: 2008-03-20 21:36:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.servis.pl/viewtopic.php?p=67814#67814

3. Data: 2008-03-21 06:35:51

Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie będzie problemu z dostępem do wskazanego posta, a o zjawisku
> Comptona kilkakrotnie próbowałem rozmawiać z userami, lecz nie było
> chętnych
> - więc nie rozwijałem tematu. Co by nie powiedzieć aby nie przynudzać,
> to jest oczywista zależność pomiędzy efektem Comptona a anihilacją,
> podczas której wyzwalają się tylko dwa fotony przy dwóch cząsteczkach
> anihilujących. W efekcie Comptona mamy do czynienia z 'prawem zachowania
> pędu' a opis jest uzasadnieniem źródła energii przyśpieszonych elektronów.

Poddał Pan w wątpliwość założenia zapytania i to jest do przyjęcia.
Faktycznie brak podstaw by wykluczyć inne zjawisko niż Comptona, bo
bynajmniej niewiedza nie jest żadną podstawą,
choć z kolei prawdopodobieństwa sprężystego zderzenia fotonów z elektronami
wykluczyć chyba nie można.
Natomiast poddanie w wątpliwość założeń nie jest satysfakcjonującą ani
wyczerpująca odpowiedzią.
Jeśli to możliwe, to chętnie skorzystałbym z Pana potencjału i zapoznał się
z Pana opinią
jak zdolny do zderzeń sprężystych foton może nie posiadać masy lub energii
podczas ruchu z prędkością światła?
Poza tym z tego co mi wiadomo, zjawisko anihilacji zachodzi dla cząstek i
antycząstek, a więc nie dla zderzeń dwóch fotonów,
więc jak Pana zdaniem można wytłumaczyć brak zderzeń dwóch
fotonów lub przynajmniej brak zaobserwowania takiego zjawiska?

4. Data: 2008-03-21 07:45:48

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...pl>
> [...]

> więc jak Pana zdaniem można wytłumaczyć brak zderzeń dwóch
> fotonów lub przynajmniej brak zaobserwowania takiego zjawiska?

Jakiś domorosły cenzor pousuwał moje posty i kolegi "Tren R" na serwerach
należących do "grupy Surmacza", a mnie się nie chce szarpać z gówniarstwem
za jaja, bo JA będę pisał, a gówniarstwo żądne władzy - będzie usuwać.
Jeśli jesteś Pan zainteresowany poszerzeniem swoich horyzontów w tej materii
to proszę przejść na Forum Science Servis
http://forum.servis.pl/viewtopic.php?p=67814#67814
Usenet opanowany przez TROLLI nie jest dobrym miejscem do dyskusji SCI.
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty

5. Data: 2008-03-21 08:10:43

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 08:45, "Robakks" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
> należących do "grupy Surmacza", a mnie się nie chce szarpać z gówniarstwem
> za jaja, bo JA będę pisał, a gówniarstwo żądne władzy - będzie usuwać.

dziwiłem się wczoraj, czemu to co pisze przez googla, nie ściąga mi
się w domu do czytnika, gdzie korzystam z serwera tp. jeśli to prawda,
co piszesz, to jest to gówniarstwo bardzo niskiego rzędu.

6. Data: 2008-03-21 08:22:28

Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakiś domorosły cenzor pousuwał moje posty i kolegi "Tren R" na serwerach
> należących do "grupy Surmacza",

Chyba musi być inne wytłumaczenie,
ja korzystam z serwerów telekomunikacji i Onetu i też zaobserwowałem
usunięcie postów,
jednak zniknęły posty o treści raczej umiarkowanej w stosunku do postów
obfitujących w wulgaryzmy,
dla tego przyczyna jest prawdopodobnie natury technicznej.
Proszę zwrócić uwagę, że trwa przeprowadzka z news.tp.pl na
news.neostrada.pl.

7. Data: 2008-03-21 08:27:05

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 09:22, "rzeczy pierwsze" <r...@o...pl> wrote:

> [...]
> obfitujących w wulgaryzmy,
> dla tego przyczyna jest prawdopodobnie natury technicznej.

raczej przychyliłbym się do tej tezy. nie bardzo widzę też motywy :)

8. Data: 2008-03-21 11:13:32

Od: "Robakks" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com>
b.googlegroups.com...

> raczej przychyliłbym się do tej tezy. nie bardzo widzę też motywy :)

Motyw jest prosty. Jakieś śmierdzące gówno ma ambicje, by psp miało
taki profil jaki sobie ubzdurał, więc przepuszcza spamy, trollowania i tokowania
łącznie z wulgaryzmami, ale dostaje białej gorączki, gdy przeczyta Robaka*.
Tak było, jest i będzie dopóki gówna mają możliwość blokować wypowiedzi ludzi.
Edward Robak* z Nowej Huty

9. Data: 2008-03-21 11:38:26

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 12:13, "Robakks" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
> Tak było, jest i będzie dopóki gówna mają możliwość blokować wypowiedzi ludzi.

muszę sprawdzić czy wszystkie twoje posty nie ściągają mi się do
domowego czytnika.
bo jeśli tylko wybiórcze, będzie to przesłanka do kłopotów natury
technicznej. nie wyobrażam sobie za bardzo, aby ktoś miał czas
siedzieć i ręcznie cenzurować czyjeś posty, zwłaszcza, że nie tak
trudno dotrzeć do nich poprzez różne inne serwery.
poza tym - nie ściągnęły mi się też moje posty - a to nie wiem z
jakiego powodu :)

10. Data: 2008-03-21 12:04:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fut: pl.sci.filozofia (zdejmuję cross z pl.sci.psychologia)
> [...]

> bynajmniej niewiedza nie jest żadną podstawą,
> choć z kolei prawdopodobieństwa sprężystego zderzenia fotonów z elektronami

Nie odpisuję na Forum Science Servis, bo okazało się, że tam
także giną posty
Matematyka - Forum Science Servis author: Robakks, 700,
27 Listopad 2007, 08:39 Thema: Re: Kod matematyki złamany.
W temacie:
Skoro podoba się Panu ten skrót myślowy "sprężyste zderzenie"
to może od tego należałoby zacząć i prześledzić "sprężyste zderzenie"
fotonu z powierzchnią lustra. Np. foton o długości fali 250 [m] odbija się
od lustra kwadratowego o boku 0,5 [m].
Taką skalę można przyjąć do porównania odbicia się fotona od elektrona. :)
Edward Robak* z Nowej Huty

Re: gry i zabawy zespołowe
Re: staro/panieństwo/kawale rstwo
Re: staro/panieństwo/kawale rstwo
Re: Dziewictwo chwytem marketingowym...
narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...