Pomocy! Aliens w kuchni!

11. Data: 2007-11-19 21:28:42

Temat: Re: Pomocy! Aliens w kuchni!
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com pisze:
> Wypróbowane. Nie znoszą zapachu liści laurowych. [...]

Własnie żona wywaliła opakowanie vegety z molami. Stalo obok lisci
laurowych.
;-)
pozdr. Jerzy

12. Data: 2007-11-19 22:01:13

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11/19/2007 10:28 PM, Jerzy Nowak wrote:
> Własnie żona wywaliła opakowanie vegety z molami. Stalo obok lisci
> laurowych.
W Vegecie? To już przesadziły! A mówią, że glutaminian sodu szkodzi...
Niedługo zagnieżdżą się w akumulatorach z kwasem siarkowym! :-)

MS
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

13. Data: 2007-11-20 09:37:42

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Sobkowski napisał:

> W Vegecie? To już przesadziły! A mówią, że glutaminian sodu szkodzi...
> Niedługo zagnieżdżą się w akumulatorach z kwasem siarkowym! :-)

Zwykłe mole nie lubią lawendy, to może i te spożywcze też?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2007-11-20 11:08:37

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@f...adres.invalid> wrote:

> Tak, tym bardziej, co jest dziwne, mogą żerować w zupełnie suchych rzeczach,
> jak marakony itp. Polecam nabycie w Ikei czy czymś podobnym słoików czy małych
> pojemników plastikowych i szczelne opakowanie wszystkiego.

a u mnie glownie w herbacie siedzialy, chociaz i w woreczku z kasza
jecznienna znalazlem (woreczek w kartonowym pudelku-fakt, nie za
szczelnie zamknietym) a woreczek taki co sie te kasze w nim gotuje
chociaz larwy zadnej nie widzielismy, dopiero jak za duzo latajacych sie
zrobilo, to cos nie ten teges
akcja czyszczenia szafek, wywalenia bez sentymentow podejrzanych
produktow + takie zapachowe (pomaranczowe) woreczki na mole

i od miesiaca nic nowego nie widac

pozdr

15. Data: 2007-11-20 11:17:20

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczepie sie pod ten watek z podobnym pytaniem.
Moje alieny byly (juz nie ma, ale nadal nie wiem, co to bylo) to male
1-2 mm brazowe zuczki, w wersji maloletniej - biale larwy dl. 3-4 mm.
Byly: we wszelkich przyprawach (lacznie z curry, chili, cynamonem itp.),
herbatach, ziolach, opakowaniach po lekach.
Nie bylo: w kaszach, mace, makaronach itp.
Paskudztwo przegryzalo papierowe torebki z herbata i zostawialo takie
suche kokoniki, przede wszystkim w kartonowych opakowaniach.
Pomoglo wyrzucenie wszystkiego, w czym je znalazlam i zapakowanie tego,
co zostalo w szczelne plaskikowe pojemniki.

Co to bylo za cholerstwo?

th

16. Data: 2007-11-20 13:29:11

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-11-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
wówczas przez agenta o pseudonimie 's...@o...pl' słowa
spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

> Proszę o pomoc w rozpoznaniu najeźdźców
Mklik mączny lub mklik próchniaczek :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mklik_m%C4%85czny

stadium pełzające
http://www.ddd-abramowski.pl/materialy/robaki/3g.jpg

stadium latające
http://fastprotektor.com/pliki/photo/big/mklik.jpg

> i doborze właściwego typu broni ;-)
Ogień :)

--
TomaSz.

17. Data: 2007-11-20 21:00:09

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski wystukał:

> W Vegecie? To już przesadziły! A mówią, że glutaminian sodu szkodzi...
> Niedługo zagnieżdżą się w akumulatorach z kwasem siarkowym! :-)

Gdzieś czytałam że można sobie zaimportować to świństwo nawet w soli. Nie
wiem ile w tym prawdy, ale przy soli Vegeta to delikates ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

18. Data: 2007-11-24 11:43:49

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 16-11-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
> wówczas przez agenta o pseudonimie 's...@o...pl' słowa
> spowodują takie konsekwencje. A  brzmiały one:

> Mklik mączny lub mklik próchniaczek  :)
<...>
> Ogień  :)

Qrczę, musiałbym chyba spalić całą kuchnię... A taka była ładna,
wyremontowana... ;-)

Pozdrawiam -

Stanley

19. Data: 2007-11-24 11:54:44

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Najpierw zobaczyłem jeden pełznący po suficie (długość około 1,5-2cm):
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50c80efec052f02c
.html
<...>
> Proszę o pomoc w rozpoznaniu najeźdźców i doborze właściwego typu broni ;-)

Witam,

Gniazdo obcych zlokalizowałem kilka dni temu w otwartej torebce z płatkami
migdałowymi. Zarządziłem natychmiastową eksmisję bez udziału komornika ;-)
Szafkę, w ktorej zrobiły sobie "domek" dokładnie wyczyściłem, powyrzucałem
wszelkie produkty niezamkniete hermetycznie (np. herbaty, zioła w saszetkach).
Na razie cisza.

Raz jeszcze dziękuje za odzew, pozdrawiam -

Stanley

płytki w kuchni Help!! (jutro przychodzi majster kończyć, co zaczął)
OSTRZEŻENIE - Meble z Bydgoskie Fabryki Mebli - CANDY - TOTALNE DZIADOWSTWO.
Miesięczne koszty
Zmywarka - problem
ankieta - własne mieszkanie