Pomóżcie łakomczuchowi

11. Data: 2012-07-09 20:06:35

Temat: Re: Pomóżcie łakomczuchowi
Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 21:01:11 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Szybciej, taniej i bez nerwuw, taką wiedzę znajdzie właśnie w internecie, w
> rozmowie w grupie dyskusyjnej czy ze znajomym albo jeszcze lepiej krewnym
> (geny).

Rozumiem, czyli wyznajesz zasadę, że najlepszy lekarz/dietetyk to internet?
A specjaliści są tylko po to aby nas pogrążać? A więc jeśli wątkotwórca ma
problemy z tarczycą albo hormonami, to sugerujesz mu aby opychał się
marchewką? Mam nadzieję, że nie potraktuje on Twoich słów serio...

> Tak traktujesz prowadzenie auta? Jak to dobże, ze zwykle wybieram ścieżki i
> hodniki z dala od ulic i szos.

Zapomniałem, że lubisz kota ogonem obracać :-D

12. Data: 2012-07-09 20:27:39

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, czyli wyznajesz zasadę, że najlepszy lekarz/dietetyk to
> internet?
Nie, ale prawdopodobieństwo, że trafię na tego lepszego od internetu
(w sensie zysk do poświęcony czas) jest niezwykle małe.
Medyk, nawet jak potrafi ( a to żadkość), nie zawsze ma hęć i siłę by leczyć
w ten prosty, dostępny i dość bezpieczny sposub : dietą.

> A specjaliści są tylko po to aby nas pogrążać?
Nie, oni są by pomagać , ale zbyt często pogrążają.

> A więc jeśli wątkotwórca ma
> problemy z tarczycą albo hormonami, to sugerujesz mu aby opychał się
> marchewką?
Obżeranie się i jednocześnie duża tusza nie są typowymi objawami ani
nadczynności ani niedoczynności tarczycy.
Pszy typowej nadczynności jest apetyt i niska waga.
Pszy typowej niedoczynności mały apetyt i większa waga.
Mam uczulenie na jod.
Nim to wiedziałam medyk wysłał mnie do specjalisty, był luty.
Zapisano mnie na jakimś świstku na III kwartał. Pokazałam medykowi świstek,
nie doczytał że kwartał i powiada: "ale szybki termin".
Gdy poszłam do speca, w poczekalni sami cukszyki,
spec wyżucił mnie, że nie mam badań.
A skąd ja miałam mieć badania i wiedzieć jakie?
Wruciłam do medyka. Nie prosiłam o drugie skierowanie, a on zdaje się już
nie widzaiał objawu będącego pszyczyną skierowania, bo go pewnie nie było.
Zajęło mi to troszkę czasu,
po coautor wątku ma mieć zajęty czas.

Że mam uczulenie na jod odkryłam kilka lat potem.
I nie miało to związku z żadnym medykiem a z wybuhem w fukusimie, gdy
zalecano w TV jeść żywność z jodem.
To nie to samo co nadczynność , ani niedoczynność.
Jod jest niezbędnym pierwiastkiem do życia. Więc uczulenie na jod nie
oznacza całkowitego unikania tego pierwiastka. Bez niego wpadnę w objawy
niedoczynności, z nadmiarem pojawią się objawy nadczynności,
ale nie ma tak by w jednym dniu mieć oba te objawy.
Teraz nie pamiętam co dokładnie było pszyczyną skierowania, podejżewam, że
niedoczynność (bo była zima).

13. Data: 2012-07-09 21:31:29

Od: "Guma" <G...@G...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, czyli wyznajesz zasadę, że najlepszy lekarz/dietetyk to
> internet?
To zlikwidujcie tę grupę i przestańcie pie... głupoty. Wszyscy.
EOT.

14. Data: 2012-07-10 13:30:28

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 22:27:39 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Obżeranie się i jednocześnie duża tusza nie są typowymi objawami ani
> nadczynności ani niedoczynności tarczycy.
> Pszy typowej nadczynności jest apetyt i niska waga.
> Pszy typowej niedoczynności mały apetyt i większa waga.
(...)

Stawiasz więc diagnozę wątkotwórcy: wszystko z Tobą jest ok, słuchaj tylko
mnie a poradzisz sobie z kłopotem?

Naprawdę jesteś w stanie z ręką na sercu powiedzieć, że jesteś przekonana
iż Twoje rady uzdrowią na 100% tą osobę (i być może każdą inną) oraz że w
konsekwencji nie ma sensu aby ta osoba poszła na konsultacje do
specjalisty?

15. Data: 2012-07-16 17:47:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiasz więc diagnozę wątkotwórcy: wszystko z Tobą jest ok, słuchaj tylko
> mnie a poradzisz sobie z kłopotem?
Nic takiego nie napisałam, ale człowiek powinien się zastanowić nim wyżuci
pieniądze w błoto (będzie nabijał kasę innym), lub jeszcze zapłaci za
szkodzenie sobie : bo badania są stresem, zajmują czas, jakby nie było można
się czymś zarazić.
Nie każda otyłość to od razu tarczyca, należy mieć dokładniejszy opis.

> [...]
> iż Twoje rady uzdrowią na 100% tą osobę (i być może każdą inną) oraz że w
> konsekwencji nie ma sensu aby ta osoba poszła na konsultacje do
NIe muszę być , luźna rozmowa do niczego nie zmusza, ty zaś z uporem maniaka
starsz się u tamtego delikwenta wywołać wyżuty sumienia, że nie idzie do
speca, starasz się go złamać, manipulujesz nim.
To bardzo nieładnie.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

16. Data: 2012-07-19 09:52:59

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Jul 2012 19:47:07 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nic takiego nie napisałam,

Jak to nie? Oto cytat Twoich słów:

"Szybciej, taniej i bez nerwuw, taką wiedzę znajdzie właśnie w internecie,
w rozmowie w grupie dyskusyjnej czy ze znajomym albo jeszcze lepiej
krewnym"

Przecież jasno piszesz, że nie ma po co robić diagnostyki lekarskiej lub u
dietetyka. Doktor Google itp jest najlepszy w/g Twoich słów.

> [...]
> szkodzenie sobie : bo badania są stresem, zajmują czas, jakby nie było można

Miałem więc farta. Nie zaraziłem się u dietetyka niczym i w dodatku pomógł
mi bardzo skutecznie :-)

> Nie każda otyłość to od razu tarczyca, należy mieć dokładniejszy opis.

A skąd wątkotwórca ma wiedzieć, że wszystko z nim ok jeśli nie zrobi
diagnostyki?

> NIe muszę być , luźna rozmowa do niczego nie zmusza,

Ej, ewidentnie przecież zaleczasz dr. Google i omijanie lekarzy. Nawet w
tej chwili sugerujesz, że tylko zaraza i stres czyha u lekarzy i
dietetyków.

> ty zaś z uporem maniaka
> starsz się u tamtego delikwenta wywołać wyżuty sumienia, że nie idzie do
> speca, starasz się go złamać, manipulujesz nim.
> To bardzo nieładnie.

Złamać? Ja manipuluję? :-D Ja mówię o tym aby odwrócił priorytety: zrobił
diagnostykę wszędzie gdzie się da: czyli u lekarza i dietetyka a potem
dopiero pogadał sobie w necie. Wspomniałem też, że dietetyk zna pewne
sztuczki, które pozwolą uniknąć podjadania i warto posłuchać jego zdania.
Twoja riposta była taka, że tam nabawi się tylko stresu i choroby i ma
dobrze się zastranowić zanim uda się w te miejsca. Tak więc to chyba nie ja
manipuluję.

17. Data: 2012-07-19 10:01:42

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 21:04:14 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Zapomniałam jeszcze o jednym ważnym argumencie by nie udawać się do medyka.
> Medyk / dietetyk mając wiedzę może zaszkodzić, także celowo.
> Jak sam będzie szukał błędy b ędą mieć mniejsze konsekwencje: internet ma
> mały autorytet, więc pszywiązanie do nowej wiedzy słabe.

Skoro wymiana argumentów, to moze przykład mojej osoby. Intensywnie
uprawiam sport (kulturystyka). Dwa lata walczyłem o to aby umieć sterować
moim ciałem. Czytałem mnóstwo w sieci na ten temat. Przerzucałem się z
diety na dietę. Włączyłem potem tony suplementów - bo tak radzili. I nic...
Zero kontroli. Ani chudnięcie ani budowanie. Udałem się do dietetyka... i
po paru miesiącach badań i eksperymentów przyczyna problemów została
określona i mogę teraz śmiało pracować nad sobą jak chcę. 99% informacji
jakie przeczytałem w internecie okazało się być szkodliwymi śmieciami.
Jeśli każdą poradę tam uzyskaną miałbym na sobie zastosować czekając na
rezultaty, to życia by mi nie starczyło, a kilka z nich, które udało mi się
zastosować - nie przyniosło efektów.

Takie są moje doświadczenia.

18. Data: 2012-07-25 18:13:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przecież jasno piszesz, że nie ma po co robić diagnostyki lekarskiej lub u
> dietetyka. Doktor Google itp jest najlepszy w/g Twoich słów.

Pełen zadufania w sobie uważasz, zę dietetycy i medycy mają wyłączność na
stawianie diagnoz.
Pacjentowi tego prawa odmawiasz. Jesteś bezczelny.

> A skąd wątkotwórca ma wiedzieć, że wszystko z nim ok jeśli nie zrobi
> diagnostyki?
Rozumiem, ze każdego zdrowego jak ryba też będziesz wysyłał do szpitala na
diagnostykę?

>...sugerujesz, że tylko zaraza i stres czyha u lekarzy i dietetyków.
Czyha. Należy uważać.

> Złamać? Ja manipuluję?
TAK.

> :-D Ja mówię o tym aby odwrócił priorytety: ....
NIE, ty mu ciosasz kołki na głowie.

> sztuczki, które pozwolą uniknąć podjadania ....
Podjadanie wcale nie jest niezdrowe, a pszynajmniej są pszypadłości
wymagające wprost ciągłego podjadania.
Ja staram się jeść raz dziennie: od rana do wieczora.

--
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/.

19. Data: 2012-07-25 18:18:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Intensywnie uprawiam sport (kulturystyka).
Po co?

>...Przerzucałem się z diety na dietę.
> Włączyłem potem tony suplementów - bo tak radzili. I nic...
Dietetycy?:)

> ...Udałem się do dietetyka... i
> po paru miesiącach badań i eksperymentów....
Bardzo długo.

>... 99% informacji jakie przeczytałem w internecie
> okazało się być szkodliwymi śmieciami.
Nie umiałeś właściwie selekcjonować wiadomości.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Elavia 4321
Gdzie można kupić soli ważonej , nie jodowanej, drobnoziarnistej....
Tłuszcz modny w Skandynawii?
Pytanie do speca od pieczenia chleba
Czego mi brak?