Pomóżcie łakomczuchowi

1. Data: 2012-07-01 08:42:08

Temat: Pomóżcie łakomczuchowi
Od: "Z" <...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam wilczy apetyt. Nie potrafię tego opanować.
W związku z tym mam już sporą nadwagę.
Stosowanie diet kończy się zawsze porażką.
Przyszło mi do głowy, że jedzenie potraw,
niskokalorycznych, ale wypełniających żołądek
mogłoby pomóc.
Czy mogę liczyć na podpowiedź jakie potrawy
spełniałyby te warunki? Kuchnia nie jest moją
pasją, więc przepisy musiałyby być proste.

Dopuszczam również kupne, gotowe wypełniacze,
ale tylko wtedy gdy nie mają lub mają minimalne
działanie uboczne.

Proszę, pomóżcie.

2. Data: 2012-07-07 19:19:47

Temat: Re: Pomóżcie łakomczuchowi
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owoce są mało kaloryczne, a wypełniają,
ale może czy żołądek nie wytszymać, więc pszyzwyczajaj się powoli.
Także ważywa poza odrobinę kalorycznymi ziemniakami mogą ci wypełnić
pszyjemnie żołądek, bez kalori, np cukinia, marhewka, ....

3. Data: 2012-07-08 06:22:10

Od: "Guma" <G...@G...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
Pismo obrazkowe byłoby jeszcze prostsze.
No i odpowiednie do ociężałych umysłowo jak Ty sama.

4. Data: 2012-07-08 20:29:19

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

To żart jakiś, prawda ?
Nie wierzę, że nie wpadłeś/łaś na pomysł skorzystania z porady lekarza lub
dietetyka.

5. Data: 2012-07-08 20:34:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To żart jakiś, prawda ?
> Nie wierzę, że nie wpadłeś/łaś na pomysł skorzystania z porady lekarza lub
> dietetyka.

Tak ...
żeby zgolić wąsy do fryzjera, żeby kupić buy do szewca,
żeby podpisać umowę o pracę do prawnika,
żeby wypełnić pita do księgowej, żeby wykąpać psa do weterynaża,
żeby ......
to pewnie na szczęsci enie ziszczone mażenie uni.

6. Data: 2012-07-09 06:50:47

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jul 2012 22:34:33 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> żeby ......
> to pewnie na szczęsci enie ziszczone mażenie uni.

Rozumiem, że jeśli potrzebujesz prawo jazdy, to sobie je kupujesz na hali
targowej? :-D A gdy zobaczysz trupa na przedniej szybie to za każdym razem
włączasz wycieraczki?

7. Data: 2012-07-09 17:32:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że jeśli potrzebujesz prawo jazdy, to sobie je kupujesz na hali
> targowej? :-D A gdy zobaczysz trupa na przedniej szybie to za każdym razem
> włączasz wycieraczki?

Jedzenie jest niezbędne do pszeżycia, a kierowanie autem nie.

8. Data: 2012-07-09 18:24:06

Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 19:32:59 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Jedzenie jest niezbędne do pszeżycia, a kierowanie autem nie.

Czy dlatego uważasz, że skoro wątkotwórca ma poważny problem (bo jedzenie
jest niezbędne - jak piszesz) to nie powinien udawać się do specjalisty (w
imię walki z Unią) lecz zdać się na rady grupowiczów a gdyby miał błahy
problem (taki jak prowadzenie auta), to wtedy korzystanie z usług
specjalistycznego organu byłoby uzasadnione???

Czy takie miałaś intencje pisząc poprzedni post?

9. Data: 2012-07-09 19:01:11

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dlatego uważasz, że skoro wątkotwórca ma poważny problem
> (bo jedzenie
> jest niezbędne - jak piszesz) to nie powinien udawać się do specjalisty

Szybciej, taniej i bez nerwuw, taką wiedzę znajdzie właśnie w internecie, w
rozmowie w grupie dyskusyjnej czy ze znajomym albo jeszcze lepiej krewnym
(geny).

>.. błahy
> problem (taki jak prowadzenie auta), ....
Tak traktujesz prowadzenie auta? Jak to dobże, ze zwykle wybieram ścieżki i
hodniki z dala od ulic i szos.

10. Data: 2012-07-09 19:04:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam jeszcze o jednym ważnym argumencie by nie udawać się do medyka.
Medyk / dietetyk mając wiedzę może zaszkodzić, także celowo.
Jak sam będzie szukał błędy b ędą mieć mniejsze konsekwencje: internet ma
mały autorytet, więc pszywiązanie do nowej wiedzy słabe.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Elavia 4321
Gdzie można kupić soli ważonej , nie jodowanej, drobnoziarnistej....
Tłuszcz modny w Skandynawii?
Pytanie do speca od pieczenia chleba
Czego mi brak?