Re: Pomóżcie obiad

1. Data: 2000-11-27 20:12:04

Temat: Re: Pomóżcie obiad
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Panie Krzysiek,
Zeby schudnac musi pan chodzic glodny innego wyjscia nie ma.
A najlepszym zapychadlem jest salata. Mozna jej jesc ile wlezie
bo jest nisko kaloryczna i pomaga spalac ten stary tluszcz. W salacie
oprocz salaty oczywiscie moze byc
jakies chude mieso, innym razem chuda ryba lub jajko no i inne warzywa typu:
rzodkiewka, ogorek, pomodor, kalafior i co kto lubi ale najwiecej salaty.
Mozna to polac jakims sosem bo
musi to jakos przejsc przez gardlo ale bez przesady. Do tego kromeczka
chlebka Wasa
i najlepiej ta ciepla woda ... Mozna to jesc tyle razy dziennie ile razy sie
jest glodnym.
Salate mozna sobie rano przygotowac w domu i zabrac do pracy (sos osobno i
salata osobno
Wymieszac dopiero tuz przed jedzeniem). Wyprobowany dobry sposob.
Salata i bieganie codziennie rano pomogly mi zrzucic przez dwa miesiace 15
kilo.
Teraz jem wszystko ale w malych ilosciach. (Czasami biegam :)))
Nie tyje !!!
Ania

1. Data: 2000-11-28 08:07:11

Od: "Krzysiek" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejska" <a...@v...ca> napisał w wiadomości
> [...]
15
> kilo.
> Teraz jem wszystko ale w malych ilosciach. (Czasami biegam :)))

Dziękuję za pomoc, z wielka uwagą śledzę dyskusję, czy ktoś może mi podać
przepis na zupę z kapusty wyżej opisywaną. Ponieważ jestem ledwo po ślubie
więc nie nauczyłem się jeszcze gotować to jak można to przepis poproszę
bardzo dokładny. Teraz grzeją w kaloryferach więc sądzę iż może w ten sposób
odgrzeje sobie zupkę.
Skorzystam również z porady z sałatą i ciepłą wodą. Mam jeszcze jedną zupkę
Knorra w szafce, ale oddam ją jakiemuś głodomorkowi o 13.00.
Gimnastyka znacznie przyśpiesza spalanie tłuszczu. Ja nie mogę na razie
biegać zbyt duże obciążenie, a pogoda nie słuzy spacerom, chyba zacznę w
domu jakieś przysiady kilka razy dziennie uprawiać gdyż siłownia też odpada.
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i nadal z uwagę będę śledził
dyskusję
Krzysiek

1. Data: 2000-11-28 17:32:07

Temat: Re: Pomóżcie obiad/DLUGIE
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:
> [...]
> Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i nadal z uwagę będę śledził

Mozna sie gimnastykowac prawie bez ruchu, siedzac w fotelu, a spalac
duze ilosci kalorii. Robi sie to przez napinanie pewnych grup miesni i
trzymanie ich w napieciu tak dlugo, az prawie nie mozna wytrzymac, okolo
2 minut. Np. siedzac w fotelu unosimy cale cialo, opierajac sie tylko na
stopach, zaledwie o dwa trzy centymetry ponad siedzenie, udajac, ze
ciagle siedzimy w fotelu, i tak trzymac. Tojest cwiczenie na biodra i
nogi.
Drugie: siedzac w fotelu, stopy opieramy na podlodze tylko czubkami
palcow, sciskamy jak najmocniej posladki, i tak trzymamy. To jest
cwiczenie na brzuch i na lydki.
Trzecie: siedzac, lub stojac, odchylamy ramiona do tylu tak, jakbysmy
chcieli, zeby sie lopatki spotkaly po srodku, ale nie dotykajac dloni do
siebie i tak trzymamy. Jest to cwiczenie klatki piersiowej i ramion.
Czwarte: siedzac w fotelu, dlonie zlozone wierzchem do siebie wkladamy
pomiedzy kolana, i usilujemy rozepchnac kolana na boki rekoma,
jednoczesnie sciskajac kolana jak najmocniej. Jest to cwiczenie bardzo
ogolne, na wiele zespolow miesniowych.
Piate: stojac, zakladamy rece do tylu, lapiac jedna dlon w druga, robimy
jak najwiekszego garba i scickamy miesnie posladkow tak, zeby mozliwie
najbardziej wyokraglic plecy. Tak trzymamy minute, wyprostowujemy sie powoli.
Jeszcze jedno, uspokajajace: siedzac w fotelu, wyciagamy obie rece przed
siebie i tzymamy dlonie wyprostowane nad kolanami, ale w powietrzu. Tak
przez minute.
Te wszystkie cwiczenia polegaja na tym, ze napiete miesnie spalaja duzo
kalorii. Czy sa napiete gdy siedzisz, stoisz, czy lezysz, w dalszym
ciagu spalaja kalorie.
Jesli liczysz kalorie, a powinienes, to wiesz, ze przy siedzacym trybie
zycia spalasz okolo 2000 kalorii dziennie. Zeby schudnac pol kilograma,
musisz spalic 3500 kalorii z odlozonego tluszczu. Jesli zjesz tylko 1000
kalorii dziennie, to schudniesz 1 kilogram w ciagu 7 dni. Z cwiczeniami
pojdzie ci jeszcze szybciej. Pij 8 szklanek czystej, filtrowanej wody
dziennie. Nie ma sensu pic kranowy, bo przy 8 szklankach to sie
zatrujesz fenolem czy czyms.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-11-28 18:42:32

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Magdaleno! Naprawde fajne cwiczenia opisalas! Myslalam, ze mam lepsza
wytrzymalosc dzieki codziennemu ruchowi, ale np. pierwsze cw. bylo trudnr! I
o lubie! Uczucie palenia w miesniach! Dzieki za proste i fajne pomysly.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-11-28 20:55:07

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Mozna sie gimnastykowac prawie bez ruchu, [...]
Gimnastyka izomeryczna, ot tak po prostu.
pozdr Jerzy
PS
Bez "zjadania szklanki wody" i tej gimnastyki już dawno ważyłbym pewnie ze
200 kg.

1. Data: 2000-11-28 20:57:11

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych