Re: Pomozcie zbudowac ogrod skalny!

Data: 2003-12-11 21:04:33
Temat: Re: Pomozcie zbudowac ogrod skalny!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Abakus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:brai9v$ltr$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Swidnica lezy 15 km od mojego miasta Bielawy:)
> W Dzierzoniowie jest piekny ogrodek zrobiony na styl japonski. wiem ze
> kiedys byl caly artykul w dzialkowcu.

Za japońskimi specjalnie jakoś nie przepadam. Zresztą, w zeszłą sobotę
(TVP1, 6:30) też był reportaż z takiego ogrodu - część japońska, częsć
skalniakowa. Żałuj, że nie oglądałeś(?), ja sobie od razu pomyślałam, że
właściciel utrzymuje tak z 10 kamieniołomów w okolicy. To nie były kamienie,
tylko głazy, większe chyba nawet niż w Swędowie;-) Jeden z takich maniaków,
którzy gdyby się na piramidy uparli, to zbudowaliby.

Pozdrawiam, Basia.