Re: Pomożecie z teściową? ;-)

1. Data: 2003-02-26 10:16:07

Temat: Re: Pomożecie z teściową? ;-)
Od: "jow" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze nic, ja mam taka tesciowa, ktore bez wzgledu co ugotuje ( a
gotuje przecietnie) wszystko jest the best !!! Moje potrawy oczywiscie za
kazdym razem sa zbyt slone, bez wzgledu na to czy uzyje soli czy nie, i zbyt
pieprzne. Ona nawet po zapachu stwierdza ze potrawa jest slona. I co zrobic
z taka tesciowa?

Mala

1. Data: 2003-02-26 20:35:31

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jow <j...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> slone, bez wzgledu na to czy uzyje soli czy nie, i
zbyt
> pieprzne. Ona nawet po zapachu stwierdza ze potrawa

Pokonac jej wlasna bronia, skoro wie lepiej;)
Czyli:
1) chwalic to co gotuje, bez wzgledu na smak,
2) przed wlasnym gotowaniem prosic ja o przepis: "bo
chcialabym, aby bylo tak dobre, jak mamusi i smakowalo
mezowi" (a gotowac po swojemu),
3) uprzedzac opinie tesciowej o daniu, informujac
odpowiednio wczesniej: "zrobilam dokladnie wedlug mamy
przepisu"
itd.itd.

Powodzenia:)
Iris