Re: Pompka do wody. Jaka? - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Re: Pompka do wody. Jaka?

Data: 2017-04-21 18:32:27
Temat: Re: Pompka do wody. Jaka?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Kwinto <j...@w...pl> wrote:
> Całkowicie rozumiem powody.
>
> Poleciłbym pompę wibracyjną takiego typu:
>
> https://tooles.pl/pompa-do-wody-glebinowa-membranowa
-nurek-bialoruska-460w-o_1017.html?gclid=CIiWi57otdM
CFRplGQodyl0N4g

> np. z Castoramy jak radzili przedmówcy
> jeżeli oczywiście zmieści się do otworu u góry zbiornika i czy nie
> będzie konieczności jego poszerzania i jest ona hałaśliwa.
>
> Dosyć droga ale elegancka i cicha jest taka pompka:
>
> http://www.redcoon.pl/B209553-Gardena-6000-4_Pompy-g
%C5%82%C4%99binowe?refId=PLA&gclid=CMu1rp7ntdMCFcxDG
AodQyAAHg

> Radziłbym dopasować do otworu wlotowego jakieś sitko bo z dachu z
> deszczówką wlatuje dużo paprochów, liści itp.
>
> Można też bez podnoszenia zbiornika zastosować np. coś takiego na rurze
> spustowej:
>
> https://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=1194129&&A
dW=PLA&gclid=CMWw7qPqtdMCFRjGsgod9EwJJw&gclsrc=aw.ds

> Pozdrawiam, Kwinto

Polecam tanie pompki elektromagnetyczne z membraną. Mają tylko jedną wadę -
nie ma pływaka, żeby mogła się wyłączyć, gdy poziom wody krytycznie
spadnie. Lepsza jest tzw. pompa do brudnej wody. Wszystkie w Castoramie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.