Re: Pompka do wody. Jaka?

Data: 2017-04-21 18:28:19
Temat: Re: Pompka do wody. Jaka?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Jacek <k...@a...com> wrote:
> A u mnie zbiornik MUSI być schowany pod balkonem ze względu na poczucie
> estetyki Koleżanki Małżonki. Dlatego nie może być podniesiony i jestem
> zdany na pompkę.
> Jacek

U mnie jeden zbiornik (a właściwie skrzynia aluminiowa) stoi przy ścianie
domu pod rynną, zupełnie schowany w rozrośniętej kępie hortensji
bukietowej, drugi zupełnie za domem, gdzie tylko pies czasem zagląda, a
trzeci, największy, koło warzywnika przy szczytowej ścianie kompostownika,
utopiony razem z nim w gąszczu róży Rosa rugosa. I jest OK. Zmiesciłabym
bez szkody dla estetyki jeszcze ze 3 zbiorniki.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.