Re: Pomysł na dorsza...

11. Data: 2016-03-19 18:50:49

Temat: Re: Pomysł na dorsza...
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 18:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-18 04:13, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> U mnie od tego zawsze był ketchup.

Jeśli do ketchupu jeszcze dodasz Maggi to i kupa będzie smakowała :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

12. Data: 2016-03-19 19:09:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 18:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A na koniec wszystko polane obficie ketchupem :-)

I kroplą Maggi (ale tylko koncernową) - i mniam!

13. Data: 2016-03-19 20:09:33

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2016-03-19 18:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> I kroplą Maggi (ale tylko koncernową) - i mniam!

i zasmażka!

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Re: Chleb upieczony w garnku