Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Co tak nudno? Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

Data: 2012-04-15 11:08:46
Temat: Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <1...@4...net>,
s...@o...pl says...

> Jesteś pewien, że przyczyna Twoich odczuć leżała po jej stronie? ;)
> Wiesz, każdą przestrzeń da się zapełnić ;)

Ze względu na wiek, ze względu na budowę miednicy, odległość
łechtaczki od wejścia do pochwy, ze względu na to jak kobieta
została zaszyta po porodzie, ze względu na rozmiary faceta i
wreszcie ze względu na brak podniecenia ze strony kobiety [ ;>]
- w tym ostatnim przypadku kobieta "robi się ciaśniejsza" bo
pracują jej mięśnie.

Akurat nigdy nie miałem wrażenia "wiadra", ale kiedyś znajoma
obznajomiona z facetami, na widok sztucznego penisa w sex-shopie
[nie był z tych duuużych] stwierdziła, że takie mają faceci.
Znaczy psi ch...j. ;>

A pomysł z cesarskim cięciem globa jest be - raz, że zostaje
blizna, której kobieta się wstydzi, a dwa, że na taką operację
trzeba duuuużo krwi, która akurat mogła by być użyta dla
bardziej potrzebujących.

PF