Poprzedni partnerzy

91. Data: 2004-07-25 00:03:21

Temat: Re: Poprzedni partnerzy
Od: Małgorzata /Alia/ Majkowska <l...@...niebyt.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Istota o niebywałych walorach umysłowych, ukrywająca się pod intrygującym
kryptonimem Eulalka na pograniczu apopleksji, wpijając pazury w klawisze
zdołała napisać::

> Jakoś nie, wąsiki też calkiem niedawno wyrywałam ;)
A widzisz - masz za dużo testosteronu, dlatego zachowujesz się agresywie.
Mnie wąsiki nie rosną ;>

--
|------------- Pozdrawiam, Małgorzata Majkowska -------------|
Człowiek pada, lecz sztandar powiewa. Brecht Bertold

92. Data: 2004-07-25 00:19:44

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata /Alia/ Majkowska napisał:

> Się nie wykręcaj, bo przez Twój lament musiałam zrezygnować z
> brendzioszki.

Wszystko jasne - za dużo pijecie, kochani.
Czas może na mały odwyk, hę?
;)

Eulalka

93. Data: 2004-07-25 00:21:01

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata /Alia/ Majkowska napisał:

> A widzisz - masz za dużo testosteronu, dlatego zachowujesz się agresywie.
> Mnie wąsiki nie rosną ;>

Ja agresywnie???????????

Eulalka

94. Data: 2004-07-25 00:34:55

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Myslę, że stawianie od razu sprawy na ostrzu noża to właśnie taka
> pochodna -jak tu napisano- terroryzmu emocjonalnego -"albo bez gadania
> zgadzasz się na to co robię albo koniec z nami".

A w drugą stronę to nie działa? "nie mozesz sie z nim spotkać bo jesteś ze
mną". Nie widzisz tu terroryzmu emocjonalnego? Tym bardziej, ze ja nigdy go
nie odpytywałam z jego znajomych i nigdy mu nie zabraniałam kontaktu z
nikim. Szczerze mówiąc zdumiał mnie tym wystąpieniem bo byl juz ze mną czas
jakiś i wydawało mi się ze idzie nam całkiem dobrze. A tu taki zgrzyt.
cóz...Sygnał alarmowy- teraz nie pozwoli mi sie spotkac z kims na kawie,
jutro nie pozwoli mi wyjsc z domu w tej sukience, pojutrze wcale. I nie mów
mi, ze to niemozliwe. Moja kolezanka zaręczyła sie z chłopakiem - do
zaręczyn było ok - po zareczynach już uznał ze jest jej własnościa. Spisal
bez jej pozwolenia rzecz jasna i w tajemnicy przed nią numery z jej notesa i
ksiazki telefonicznej i wydzwanial do jej znajomych zeby ją sprawdzic. Ja go
wówczas nie znalam- nie wiedzialam nawet ze kaska sie zaręczyla - uczyłam ją
w tym czasie angielskiego więc wyobraz sobie moje zdumienie kiedy zadzwonil
do mnie obcy facet z pytaniem czy jest Kasia. Musi być bo miała mieć
angielski. I takich telefonów były dziesiątki do wszystkich jej znajomych.
Zaręczyny zostaly zerwane ale koszmar sie nie skonczył - sledził ja,
ukrywala sie przed nim, rodzice mówili że jej nie ma więc koczował przed jej
domem, sledził jak wychodzila z pracy, zamienił jej zycie w koszmar przez
parę miesięcy. A wszystko dlatego, ze tak ją kochał no a uczucie zazdrości
to nic złego, prawda?

HaNkA

95. Data: 2004-07-25 08:08:11

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:1hvbpcz5ep1yp$.dlg@majkowscy.net...
> Bo widzisz, ja mam dość bogate słownictwo, lecz staram się aby było
> zrozumiałe dla większości. Najważniejsze to "odpowiednie dać rzeczy słowo"
> (C.K. Norwid)

Wybacz, stary, ale od Norwida dzielą Cię lata świetlne. Obawiam się, ze
wyżej swego bogatego słownictwa nie podskoczysz w tej dyskusji, którą
sprowadziłeś do tak żenującego poziomu..

Margola Też Porażona Chamstwem Argumentacji Piotra Majkowskiego, Którego
MIała Za Faceta Z Klasą

96. Data: 2004-07-25 08:13:39

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:1q542ch0dr5wf.dlg@majkowscy.net...
> 24 July 2004.

> Nie odrobiłaś lekcji - to nadmiar, a nie niedobór testosteronu. :>

Organ nieużywany zanika, a pierwszym objawem jest być może utrata
owłosieniana na nim?

Margola Gdybająca

97. Data: 2004-07-25 08:16:33

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w
wiadomości news:v3fylgmv9cg3$.dlg@majkowscy.net...

> Nie usprawiedliwiam się, ale Ty chyba nie przemyślałaś swojego tekstu.
> Ja to odebrałem, jako bym się związał z "puszczalską lafiryndą".
> Takiej zniewagi mojej żony nie mogłem puścić mimo uszu/oczu.

To ciekaaaaawe, że i matołka, i puszczalską lafiryndę odebrałeś tak
osobiście..... Ciekaaaaawe....

Margola Freudystka

98. Data: 2004-07-25 09:13:16

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Jul 2004 10:08:11 +0200, na pl.soc.rodzina, Margola Sularczyk
napisał(a):

> Margola Też Porażona Chamstwem Argumentacji Piotra Majkowskiego,

A mnie Piotrek nawet nie zaskoczył:-)

puchaty

99. Data: 2004-07-25 09:43:06

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Jul 2004 02:19:44 +0200, na pl.soc.rodzina, Eulalka napisał(a):

> Wszystko jasne - za dużo pijecie, kochani.
> Czas może na mały odwyk, hę?

Powinni się chociaż powstrzymać przed pisaniem po pijaku.
;-)))))(a ten uśmiech, to żeby nie było, że dowcipny nie jestem)

puchaty

100. Data: 2004-07-25 10:28:03

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

25 July 2004.
*Margola Sularczyk* napisał(a):

> Wybacz, stary, ale od Norwida dzielą Cię lata świetlne. Obawiam się, ze
> wyżej swego bogatego słownictwa nie podskoczysz w tej dyskusji, którą
> sprowadziłeś do tak żenującego poziomu..

A dyskusja _jak zwykle_ była na żenującym poziomie, czego Ty także dajesz
przykład, stara.

> Margola Też Porażona Chamstwem Argumentacji Piotra Majkowskiego, Którego
> MIała Za Faceta Z Klasą

Jak się weszło między wrony...
:)
--
Pozdrawiam/Regards
Piotr Majkowski

Znam duzo rodzina i zadna nie jest normalna
.kto ze mna pojedzie
obrażalski
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...