Popsychologujmy o fobijkach

71. Data: 2010-01-25 15:19:29

Temat: Re: Popsychologujmy o fobijkach
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>
news:ado6gxvzq1os$.vbl7ofjspi7x.dlg@40tude.net...

> Słucham??? - jakoś nie odczułam.
> -- Ikselka.

To dobra okazja (bo temat fobii) bym wyraził pewną myśl na temat.
Odnoszę wrażenie, że unikanie wypowiedzi na temat
- także jest skutkiem fobii.
logikofobia?
sensofobia?
merytorykofobia?
Czujesz to? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

72. Data: 2010-01-25 15:33:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> No i chyba ocenili widzowie BB. Czy ona czasem nie wygrała?

Nie. Odpadła w połowie programu.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

73. Data: 2010-01-25 17:29:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie. Odpadła w połowie programu.

Hm, tym bardziej dziwi mnie jej "sława". O żadnym innym uczestniku
tamtej edycji BB nie słyszałam.

Ewa

74. Data: 2010-01-25 17:38:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 16:19:29 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
>
> To dobra okazja (bo temat fobii) bym wyraził pewną myśl na temat.
> Odnoszę wrażenie, że unikanie wypowiedzi na temat

Niekoniecznie - rzadko UNIKAM :-)

--

Ikselka.

75. Data: 2010-01-25 17:55:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Niekoniecznie - rzadko UNIKAM :-)
> -- Ikselka.

A tak ogólnie bez personalizacji. :-)
Czy unikanie wypowiedzi na temat jest skutkiem fobii?
Może właśnie odnoszenie jakichś tekstów do siebie - temu sprzyja? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

76. Data: 2010-01-25 18:16:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:55:28 +0100, Robakks napisał(a):

> Czy unikanie wypowiedzi na temat jest skutkiem fobii?

Raczej lenistwa lub braku zasobów merytorycznych, niż fobii.

> Może właśnie odnoszenie jakichś tekstów do siebie - temu sprzyja? :)

Nikt nie chce być sędzią skazującym we własnej sprawie :-)
--

Ikselka.

77. Data: 2010-01-25 18:33:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Raczej lenistwa lub braku zasobów merytorycznych, niż fobii.

> Nikt nie chce być sędzią skazującym we własnej sprawie :-)

Piszesz o zachowaniach przemyślanych, a przecież w spontaniczności
nie ma myślenia tylko odruchy...
czyli "co nagle to po diable"... ?
Wychodzi mi na to, że jednak fobia. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

78. Data: 2010-01-25 19:51:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Hm, tym bardziej dziwi mnie jej "sława". O żadnym innym uczestniku
> tamtej edycji BB nie słyszałam.

Bo żaden inny nie uprawiał seksu w wannie. Wyznaczyła z Wiewiórem "nowe
granice" ekshibicjonizmu łazienkowego ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

79. Data: 2010-01-25 20:42:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Akurat czego jak czego, ale finezji i fantazji mam więcej, niż jesteś w
> stanie najwidoczniej pojąć, a zrobienie się wątku 'abstrakcyjne i i z
> poczuciem humoru' to przecież nic innego jak właśnie pitolenie głupot
> widziane przez pryzmat sympatii, tylko czy aby na pewno zasadnej?
> Zauważ, że takie osoby zwykle obsiadają czyjś wątek i na nim żerują
> pławiąc się we własnych abstrakcjach, natomiast same nie są zdolne do
> wyprodukowania jakiegoś głębszego przemyślenia. Zero inwencji i umiaru w
> owych abstrakcjach, dla tego po pewnym czasie rzeczywiście czuję się
> [...]

Poczytaj sobie jak medea zaprosiła wszystkich do lasu. Może Ci się rozjaśni.

> Wiem o tym, ale może znajdę lub nakłonię chociaż z parę osób zdolnych do
> jakiś sensownych rozmów, a wtedy będzie można wyizolować takich szczyli
> i wsadzić ich do kfa, niech abstrahują tam do znudzenia.
> Zauważ, że jak ciebie oderwać ot abstrakcji pewnego towarzystwa, którego
> jakoś nie za bardzo potrafisz polubić, to piszesz całkiem z sensem, choć
> zwykle w opozycji. Czy to nie jest troszkę zastanawiające? ;-)

No właśnie to towarzystwo powoduje, że wyzwalam w sobie inwencję,
synapsy iskrzą i powstają dzięki ludzkim skojarzeniom coraz nowsze i
coraz zabawniejsze teksty, chociażby Stalkerowy czołg. I mylisz się,
jeśli sądzisz, że to zabawa zarezerwowana dla TWA, jeśli ktoś poczuje tę
zabawę, to zawsze może wrzucić swoje 5 groszy.

--

Paulinka

80. Data: 2010-01-25 20:47:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Wiem o tym, ale może znajdę lub nakłonię chociaż z parę osób zdolnych do
> jakiś sensownych rozmów, a wtedy będzie można wyizolować takich szczyli
> i wsadzić ich do kfa,

Nie używam kfa, więc wybacz złotko, nie będę nic wyizolowywać.

Qra

Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci
SYLI...