Pora o specjalistach pomysleć...

1. Data: 2004-02-23 20:57:14

Temat: Pora o specjalistach pomysleć...
Od: " kajusia76" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie mogę... obsesyjnie myślę o mojej wadze. W lato ważyłam 56 kg (165
wzrostu)w chwili obecnej 62. W zeszłym tygodniu 60 a na początku stycznia 58
kg. NIe wiem o co chodzi, jem tyle samo, od tygodnia codzienni pływam
(koło1 km przepływam). Nie obrżeram się, nie słodzę, nie jem bułek, pizzy,
nie piję napoi gazowanych... już sama nie wiem... coś chyba mam nie tak z
hormonami... ratunku, czy można mi pomóc? Moja najukochańsza mama mówi, że u
mnie to problem lezy w psychice... spox mogę sie zgodzić tylko jak mam sobie
pomóc? Kiedyś byłam na MM i nie widziałam specjalnej różnicy. NIe wiem jak
ludzie mogli tak chudnąc w pierwszej fazie - na mnie to nie działało.
Bardzo chciała bym ważyć 54 kg - taką podjełam rezolucję noworoczną, może
przy takiej samej ilośći pożywienie z włączeniem pływania uda mi sie?
I jak przestać mysleć o tym, że jest się grobą i chce się schudnać?
A wogóle to proszę o namiar na dietetyka w Warszawie. Ja chyba coś mam nie w
porządku z homrmonami. Ktos musi mi jasno nakreślić mój sposób żywienia się.

Pozdrawiam Was serdecznie, często czytam Wasze posty i licze na pomoc.

Kajusia

2. Data: 2004-02-24 00:37:09

Temat: Re: Pora o specjalistach pomysleć...
Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Feb 2004 20:57:14 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, kajusia76
napisał(a):

> Juz nie mogę... obsesyjnie myślę o mojej wadze. W lato ważyłam 56 kg (165
> wzrostu)w chwili obecnej 62. W zeszłym tygodniu 60 a na początku stycznia 58
> kg. NIe wiem o co chodzi,

Moze jestes w ciazy...

--
Z powazaniem
dcoop

2004-02-24 01:36:50
Napisz do mnie: http://cerbermail.com/?Fo6ex2xqjw
GG:2618430

3. Data: 2004-02-24 06:28:18

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, w ciązy nie jestem. Wahania wagi mialam zawsze. Teraz kupiłam sobie
wagę elektroniczną i wiem jakie to są wartości - po 2 kg w ciągu tygodnia w
te i wewte. Sądzę ze 2 kg to duzo. Moze ktos ma taki sam problem?

4. Data: 2004-02-24 08:00:11

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

Jedzenie tyle samo naprawde nie znaczy tyle samo kcal i wartosci odzywczych!
trudno powiedzieć nie znajac dokladnego jadlospisu - wahania od +-(0,25+1)kg
sa normalne ze wzgledu na budowanie lub redukowanie ciala.
Napisz jak wyglada twoje plywanie (kiedy jak czesto)

Moze wazysz sie raz z pelnym zoladkiem i pecherzem raz z pustymi?

A co do plywania to zaslyszane od nauczycieli "Kto mysli, ze od plywania się
chudnie, niech popatrzy na wieloryba" ;)))

pzdr

5. Data: 2004-02-24 09:33:10

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kajusia76" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzrostu)w chwili obecnej 62. W zeszłym tygodniu 60 a na początku stycznia

Wahania wagi w obrębie 1-2 kg są dość normalnym zjawiskiem u kobiet,
związanym z cyklem miesięcznym.
Przed okresem organizm kobiety gromadzi wodę, której potem dość szybko się
pozbywa.
Zresztą można to zaobserwować - puchnie brzuch, piersi, czasami ręce i nogi.
Jeśli już naprawdę musisz się ważyć, to rób to w jakimś systemie - no nie
wiem - zawsze 5 dni po okresie, czy cos w tym stylu - waga przed okresem
zawsze będzie zafałszowana.
Normalne tez mi się wydaje że w zimie waży się trochę więcej niż w lato,
choć nie wiem jak to wygląda gdy stosuje się diety odchudzające.

Sowa

6. Data: 2004-02-24 10:27:45

Od: " Kajusia76" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to zwątpiłam...pływam 3 razy w tygodniu przed pracą, ok 40min, do 1 km
przepływam. I mam nadzieje, na szczupla pigurke a Ty mi piszesz, zebym
popatrzyła na wieloryba....
Ok, do konca marca basen, potem ide na fitness.
Zastanawiam sie ile trzeba czasu poswiecic na cwiczenia, zeby zobaczyc
rezultat? MOze z koncem marca woga mi spadnie.... a cykl miesiaczny biore pod
uwagę przy ważeniu, natomiast najbardziej marwi mnie to , ze w ciągu 1
tygodnia widze różnicę 2 kg w górę i nie ma to nic wspólnego z cyklem.

7. Data: 2004-02-24 11:36:58

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popatrzyła na wieloryba....
> Ok, do konca marca basen, potem ide na fitness.

o QrD! to zart byl ;))

> Zastanawiam sie ile trzeba czasu poswiecic na cwiczenia, zeby zobaczyc
> rezultat?

Naprawde dosc duzo! Wazne zeby wysilek byl jednostajny z srednim obciazeniem
(jak wytrzymalosciowy) i ponad 20 min jednorazowo (po tym dopiero zaczyna
sie spalac tluszczyk)

MOze z koncem marca woga mi spadnie.... a cykl miesiaczny biore pod
> uwagę przy ważeniu, natomiast najbardziej marwi mnie to , ze w ciągu 1
> tygodnia widze różnicę 2 kg w górę i nie ma to nic wspólnego z cyklem.

hmm a wazysz sie naczczo w ciagu tego tygodnia?

8. Data: 2004-02-24 12:09:08

Od: " Kajusia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowac <g...@N...pl> napisał(a):

> Naprawde dosc duzo! Wazne zeby wysilek byl jednostajny z srednim obciazeniem
> (jak wytrzymalosciowy) i ponad 20 min jednorazowo (po tym dopiero zaczyna
> sie spalac tluszczyk)

Więc, uwierzyłam Ci (po raz 2i) będę ponad 20 min ćwiczyła i oczekam do..
konca marca. Jak się nic nie ruszy to chyba udam się do poradni
metabolizmu...

> hmm a wazysz sie naczczo w ciagu tego tygodnia?

zawsze na czczo. Jak wstaję nprzed basenem.

9. Data: 2004-02-24 13:34:35

Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 Feb 2004 06:28:18 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, " "
<k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Nie, w ciązy nie jestem. Wahania wagi mialam zawsze. Teraz kupiłam sobie
> wagę elektroniczną i wiem jakie to są wartości - po 2 kg w ciągu tygodnia w
> te i wewte. Sądzę ze 2 kg to duzo. Moze ktos ma taki sam problem?

2kg/tydzien to strasznie duzy przyrost, nawet nie wiem czy to
fizjologicznie mozliwy jest taki przyrost tkanki tluszczowej. Musialabys
zladac z 0,5kg smalcu + dawka jakiegos metanabolu czy WHW ;)
3 rzeczy przychodza mi do glowy:

1. Mam nadzeje ze wazysz sie rano i z pustum pecherzem moczowym, a nie raz
rano a potem po wypiciu 1,5l wody + obiadek + kolacja.
2. Takie skoki masy ciala, jezeli stwerdzasz je przy prawidlowym pomiarze
(patrz pkt1) sa imho wynikiem wachan ilosci wody w organizmie. Moze ma to u
ciebie zwiazek z cyklem owulacyjnym, moze bierzesz jakis hormony?
3. Wywal wage elektroniczna i kup porzadna "analogowa"

I jeszcze jedno: duzo plywasz, moze twoj przyrost masy jest zwiazany ze
zwiekszeniem masy miesni (nie samego bialka oczywiscie) ktore trenowane
intensywnie gromadza glikogen, a ten wiaze bardzo duzo wody.

--
Z powazaniem
dcoop

2004-02-24 14:20:25

10. Data: 2004-02-25 11:25:29

Od: " Kajusia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc smalcu nie jadam, anaboli nie łykam, ważę się rano, codziennie przed
basenem na czczo, a że dużo pływam to fakt. Intensywnie kilometr wypływam.
Wiec to, ze duzo ważę uwazasz że jest spowodowane zwiększeniem masy mięśni?
Czyli jak trenuję to mięśnie intensywnie gromadzą glikogen a ten wiąże
wodę.... idąc dalej - jak przestją ćwiczyć to mięśnie przestają gromadzić
glikogen więc i mniej wody powinnam mieć i mniej ważyć?
Pozdrawiam
Kajusia

dcoop <n...@n...spam> napisał(a):

> [...]
> zwiekszeniem masy miesni (nie samego bialka oczywiscie) ktore trenowane
> intensywnie gromadza glikogen, a ten wiaze bardzo duzo wody.

chleb w domowym piekarniku?
dieta 13 a Milvane
MM: syrop glukozowy
MM a ciąża