Pora o specjalistach pomysleć...

następny post »
From: " kajusia76" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Pora o specjalistach pomysleć...
Date: Mon, 23 Feb 2004 20:57:14 +0000 (UTC)

Juz nie mogę... obsesyjnie myślę o mojej wadze. W lato ważyłam 56 kg (165
wzrostu)w chwili obecnej 62. W zeszłym tygodniu 60 a na początku stycznia 58
kg. NIe wiem o co chodzi, jem tyle samo, od tygodnia codzienni pływam
(koło1 km przepływam). Nie obrżeram się, nie słodzę, nie jem bułek, pizzy,
nie piję napoi gazowanych... już sama nie wiem... coś chyba mam nie tak z
hormonami... ratunku, czy można mi pomóc? Moja najukochańsza mama mówi, że u
mnie to problem lezy w psychice... spox mogę sie zgodzić tylko jak mam sobie
pomóc? Kiedyś byłam na MM i nie widziałam specjalnej różnicy. NIe wiem jak
ludzie mogli tak chudnąc w pierwszej fazie - na mnie to nie działało.
Bardzo chciała bym ważyć 54 kg - taką podjełam rezolucję noworoczną, może
przy takiej samej ilośći pożywienie z włączeniem pływania uda mi sie?
I jak przestać mysleć o tym, że jest się grobą i chce się schudnać?
A wogóle to proszę o namiar na dietetyka w Warszawie. Ja chyba coś mam nie w
porządku z homrmonami. Ktos musi mi jasno nakreślić mój sposób żywienia się.

Pozdrawiam Was serdecznie, często czytam Wasze posty i licze na pomoc.

Kajusia