Re: Porady

Data: 2004-03-28 09:15:31
Temat: Re: Porady
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns94BA704AB633ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.38
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

| Ajaj.. Wy też? :-)
| Moj st.. Kol. Małzonek siadł w pewnym momencie tyłem do telewizora, bo
| stwierdził, ze moje reakcje i komentarze są duzo lepsze, a przynajmniej
| ciekawsze ...

A, to też dzikie okrzyki z siebie wydajesz? Myślałam, że tylko ja otoczenie
straszę podskakując na fotelu z obłędem w oczach i niecenzuralnymi słowy na
ustach...

| I podomniez tej smetnej telewizyjnej mumijce ktos za to placi, ech...

Ciekawe ile...Ale jak sobie przypomnę niegdysiejszy reportaż z ogrodu
Bogusława - poziom był podobnie znakomity. Wawrzynek 'Daphne' przeszedł do
historii:-)

| Pozdrowienia - Ewa Sz. zdegustowana programem, zmianą czasu i ogolnie

Pogodą! Znów mam ogród śniegiem zasypany!

Pozdrawiam, Basia.