Żałosna dyskusja o żywieniu optymalnym

31. Data: 2000-11-22 09:57:06

Temat: Re: Porady
Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diety przez dluzszy czas. A juz z pewnoscia nie DO. I to wcale nie z
> powodow zdrowotnych. Jakosc jedzenia ma dla mnie, a mniemam ze i dla
> wielu innych ludzi, bardzo wazny aspekt kulturowy, estetyczny i smakowy.
> Taka dieta jak DO ze swoim mizernym urozmaiceniem jest calkowitym
> zaprzeczeniem kulturowych, narodowych i w ogole wszelkich tradycji
> kulinarnych. Rzeczywiscie, w niektorych uciazliwych stanach chorobowych
> odpowiednia dieta moze dac poprawe samopoczucia i zdrowia. Jednak

> przecietnie zdrowy czlowiek nie ma najmniejszego powodu, poza jakas

psychiczna determinacja aby stosowac taka diete jak DO przez miesiace, a

Ależ Ty się okłamujesz! Do jest wyjątkowo smaczna i urozmaicona, to co Ty
pozwalasz sobie jeść tylko w święta - my optymalni jemy na codzień.Dieta dobra
sprawdza się właśnie w czasie! Wady złej szybko się ujawniają ( jojo), DO
stosuję od trzech lat, właściwie to nie stosuję, tylko odżywiam się po prostu
optymalnie i nie wyobrażam sobie lepszej i smaczniejszej diety.

nawet lata. Stol i dobre jedzenie jest taka sama wartoscia w zyciu jak
> dobre samopoczucie i jedno z drugim jest odpowiednio zwiazane. Dlatego
> nie zamienilbym normalnego obiadu zlozonego na przyklad z zupy jarzynowej
> minestrone, kotleta de volie z odpowiednia jarzynka, makaron z pesto
> ewentualnie ziemniaki, a na deser kawalek tortu czekoladowego z
> kieliszkiem brandy na zadna DO. Wole pozniej wygrzac nadmiar kalorii na
> silowni albo w basenie niz zamienic lody czekoladowe z ajerkoniakem na
> porcje smalcu.
>
> Cien
> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.
A kto Ci powiedział, że jemy porcje smalcu ? Właśnie jem to co Ty wymieniłeś
oprócz makaronu (bo to zwykły zapychacz żołądka) i tortu, bo nadmiar cukru jest
bardzo szkodliwy (przynajmniej dla mnie), a dla Ciebie będzie.

32. Data: 2000-11-22 10:02:35

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@v...pl>
> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...
>
> ej Ty Krystyna Optymalna...!
> co wyrabiasz?.......
> pozdr
>    Gregg

przepraszam, tylko nie krzycz na mnie. Pozdrawiam również.

34. Data: 2000-11-22 15:06:28

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
<k...@v...pl> wrote:

> Ależ Ty się ok3amujesz! Do jest wyjątkowo smaczna i urozmaicona, to co Ty
> pozwalasz sobie jeść tylko w święta - my optymalni jemy na codzień.Dieta dobra
> sprawdza się w3aśnie w czasie! Wady z3ej szybko się ujawniają ( jojo), DO
> stosuję od trzech lat, w3aściwie to nie stosuję, tylko odżywiam się po prostu
> optymalnie i nie wyobrażam sobie lepszej i smaczniejszej diety.

Hej to Ty naprawde na co dziem jadasz szparagi ;)??
Krystynko droga, to Ty sie oszukujesz. Ja jak chce to jem tlusto, a jak
chce to slodko. Jem na co mam ochote i tyle.

> oprócz makaronu (bo to zwyk3y zapychacz żo3ądka) i tortu, bo nadmiar cukru jest
> bardzo szkodliwy (przynajmniej dla mnie), a dla Ciebie będzie.

Nie bedzie. Nie jadam tortu jako glownego dania, ani pulpetow z tlustej
wieprzowiny. Jak juz wielokrotnie pisalem, dla 70% ludzi polskiej
populacji nadmiar tluszczu nie stanowi zadnego zagrozenia, poza
otyloscia. Pozostale 30% na DO to kandydaci na miazdzyce.

35. Data: 2000-11-22 17:32:33

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> populacji nadmiar tluszczu nie stanowi zadnego zagrozenia, poza
> otyloscia. Pozostale 30% na DO to kandydaci na miazdzyce.

Ja kiedyś należałam do tych 70%, ale rzuciłam palenie i nagle znalazłam się w
tych 30%. A od prawie trzech lat znowu jestem w tych Twoich 70% ( 32% HDL
).Taki wysoki procent nie pozwala na odkładanie się blaszek miażdżycowych,
świadczy o tym także moje samopoczucie. Szparagów za bardzo nie lubię, są
smaczniejsze warzywa.

36. Data: 2000-11-22 20:25:32

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

k...@v...pl wrote:

> [...]
> jest

> Ja kiedyś należałam do tych 70%, ale rzuciłam palenie i nagle znalazłam się w

to w ktorej grupie jestes, zalezy od twoich genow a nie od tego czy palisz
papierosy czy nie i co jesz a czego nie jesz.
Po prostu 70% ludzi z rasy kaukaskiej nie ma tendencji miazdzycowych
niezaleznie od tego co jedza i jaki tryb zycia prowadza.
A poza tym to od rzucenia palenia na pewno stan zdrowia ci sie
nie pogorszy :-) gratulacje.

Mariusz

37. Data: 2000-11-23 00:33:12

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@v...pl napisał(a):

> [...]
> świadczy o tym także moje samopoczucie. Szparagów za bardzo nie lubię, są

Moja koleżanka też rzuciła palenie i bardzo, bardzo pogrubiała. Zapisała się więc
na aerobic...minęło pół roku...i bardzo schudła. Trzeba się po prostu ruszać.
Otyłym to się nawet nie chce schylić po paproch na podłodze, siedzą tylko
rozkraczeni albo się położą i leżą i nawet jedzą na leżący.
Kaszpirowski kiedyś kazał grubej kobiecie robić po 100 przysiadów. Rzeczywiście-
schudła, ale chciała się ruszać. Na początek zrobienie tylu przysiadów jest
wyczerpujące, ale codziennie robi się ich coraz więcej.

Pozdrawiam

Kaja

38. Data: 2000-11-23 10:31:01

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2000-11-23 10:47:00

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
Jak juz wielokrotnie pisalem, dla 70% ludzi polskiej

Ja też tak kiedyś myślałam, sądząc, że zawsze bębę mogła jeść wszystko na co
spojrzę i zawsze będę szczupła (47-49 kg), ale to się zmieniło po rzuceniu
palenia (25 lat), układ wegetatywny nie miał tytoniowego bodźca i wszystko
zaczęło się zmieniać na gorsze. Szereg chorób i dolegliwości poruszanych na tej
grupie właśnie przerabiałam. Lek. Kwaśniewski, jak nikt i nigdy dotąd w żadnej
publikacji medycznej, to wszystko mi wyjaśnił za pośrednictwem swoich książek i
publikacji, i zapewniam Cię - TO SIĘ TRZYMA KUPY !

40. Data: 2000-11-24 09:28:38

Temat: Re: Żałosna dyskusja o żywieniu optymalnym
Od: JotS <s...@m...poczta.olsztyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zajrzyj na grupę dyskusyjną pl.soc.dieta.optymalna na serwerze grup
news.mjz.com.pl - tam znajdziesz dużo mądrych ludzi co najmniej
"skojarzonych" z DO więc i ochotników z pewnością nie zbraknie.
Brawo za inicjatywę.

Jerzy Safianowicz

PS. całkiem po cichu: czemu "Maulwerfer"?

bezsennosc
Co sadzicie o chorobie nerek i korzonkach?
guzek w węzłach chłonnych
Euthyrox
Łysienie