Poradźcie!!

1. Data: 2003-09-04 17:31:36

Temat: Poradźcie!!
Od: "Wituś" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie!!Chciałbym kupić aparat do mierzenia ciśnienia dla Mamy, taki
elektroniczny żeby mogła mierzyć sama!!Poradźcie jaki kupić!!Wiem że nie są
zbyt dokładne ale które z tych dostępnych są najlepsze!!!

Pozdrawiam!!!

Wituś

2. Data: 2003-09-04 20:05:52

Temat: Re: Poradźcie!!
Od: "D.Z." <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chciałbym kupić aparat do mierzenia ciśnienia dla Mamy, taki
> elektroniczny żeby mogła mierzyć sama!!

czesc.
w sumie jezeli mama nie cierpi na zaburzenia rytmu serca typu migotanie
przedsionkow, to jaki kolwiek apart jest dobry.
teraz chyba jest promocia na aparaty brauna itp.

w przypadku zaburzen rytmu aparaty elektroniczne nie nadaj sie zupelnie!!

D.Z.

Schudnąć!!!
test ciazowy
jak wyleczyc przeziebienie w ciazy