Re: Poranne koszmary...

Data: 2001-04-07 22:03:11
Temat: Re: Poranne koszmary...
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl>

Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@l...localdomain...
> Czy Wy też macie codziennie rano fatalne humory? Nie pamiętam już,
> kiedy obudziłem się i pomyślałem, że to będzie fajny dzień... Potem
> wszystko się poprawia (no, nie zawsze, ale każdy ma czasem gorszy
> dzień).

Witam :-)

Miewam od czasu do czasu rano fatalny humorek. Lepiej sie do mnie wtedy nie
zblizac ;-) Najczesciej taki zly nastroj wiaze sie u mnie z tym, ze jestem
przemeczona, niewyspama, brak mi swiatla slonecznego itd.
Teraz jednak coraz lepiej sie czuje po przebudzeniu ;-) Kiedy wstaje,
sloneczko juz w najlepsze swieci, ptaki spiewaja. Wlaczam sobie moja
ulubiona plyte CD i naprawde czuje sie o wiele lepiej.

Pozdrawiam,
Magda

P.S. Jutro bedzie dobry dzien ;-)