Re: Posag konieczny ! ?

Data: 2003-01-28 16:01:16
Temat: Re: Posag konieczny ! ?
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa)

Matka wszystko to podobno robi tylko dla mnie i dla mojej przyszłości.

Przypuszczam, że Twoja Mama ma strategię przypilnowania niesolidnego ojca,
żeby o Was nie zapomniał w razie rozwodu. Czy jest on tak bogaty, że warto ?
Trudno powiedzieć. Druga strona medalu może być taka, że kobiety nawet te
nieszczęśliwe nie umieją zakończyć związku, bo zmusiłoby je to do
samodzielności, której się boją. Wtedy żeby nie przyznać się do tego lęku,
mówią, że tkwią w tych układach dla dzieci. Uświadomienie im, że nie jest to
potrzebne poświęcenie poczytają za niewdzięczność. Sposób myślenia
opisywanych przez Ciebie Rodziców jest prawdopodobnie niereformowalny. Może
świadomość motywów Mamy pomoże Ci po prostu cierpliwie znosić sytuację, aż
będzie możliwa przeprowadzka. Poza nabraniem maksymalnego dystansu nie widzę
w tej chwili innego rozwiazania. Można oczywiście wynająć pokój. Jeśli masz
stałą pracę - zrób to. Jest to najlepsze rozwiazanie. Myślę, że posag i tak
dostaniesz, jeśli rodziców na niego stać - w dniu ślubu.
-mirka