Re: Posag konieczny ! ?

Data: 2003-01-30 15:56:37
Temat: Re: Posag konieczny ! ?
Od: "Hania" <v...@g...pl>

>zobaczysz kiedy już wyjdziesz za mąż<...>
Pewnie, ze ma...gdyby nie poswiecenie mojej mamy, ktora wytrzymuje z furiatem
juz 35 lat, ani ja, ani moj brat nie mielibysmy mieszkania. Nie wiem, jak Ona
to robi, ja bym juz dawno od takiego czlowieka odeszla (jego jedyna zaleta
jest to, ze przynosi pieniadze do domu, no i ze nie zdradza mamy, chociaz nie
wiem do konca, czy to zaleta). Tez naklanialam mame do odejscia, do
postawienia na swoim. Wiem, ze zmarnowala swe zycie dla mnie i dla brata. Ta
silna wczesniej osoba ma teraz nerwice, w zeszlym roku trafila do szpitala, bo
utracila nagle pamiec. Jestem Jej ogromnie wdzieczna...jednak nie tak do
konca: sama tez tworze chore zwiazki, powielajac bledy Matki. Moj maz myli
milosc z uzaleznieniem mnie od siebie, o ile w zwiazku rodzicow nie gralo nic

procz "kasy", to w moim "tylko" kasa jest problemem. A raczej wszystko, co z

tym aspektem jest zwiazane... niestety w obecnej rzeczywistosci bardzo wiele
laczy sie poprzez finanse.
Nie wiem wiec, co Ci poradzic. Z jednej strony posag jest wazny, z drugiej zas
przebywajac w takim otoczeniu sama mozesz nasiaknac chorym mysleniem, chorymi
wartosciami...mysle jednak, ze wybralabym jakis kompromis, tzn. poczekanie do
konca studiow, ew. polaczenie studiow z praca.
W kazdym razie - powodzenia
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl