Posrednio przyczyniliście się...

1. Data: 2003-12-05 15:26:12

Temat: Posrednio przyczyniliście się...
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

do tego, że odwiedziłam dzisiaj kosmetyczkę i oczysciłam sobie gębusie.
I na razie jestem b. zadowolona.
Do tego dowiedziałam sie jakich kosmetyków mam uzywać i że koniec walki z
moim trądzikiem jest bliski.
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-05 19:40:20

Temat: Re: Posrednio przyczyniliściesię...
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Olik,

O> do tego, że odwiedziłam dzisiaj kosmetyczkę i oczysciłam sobie gębusie.
O> I na razie jestem b. zadowolona.
O> Do tego dowiedziałam sie jakich kosmetyków mam uzywać i że koniec walki z
O> moim tr?dzikiem jest bliski.

Gratuluje wygranej z tradzikiem i oby tak juz zostalo !
Trzymam kciuki :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-05 21:13:26

Od: "Ag@a" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I na razie jestem b. zadowolona.
> Do tego dowiedziałam sie jakich kosmetyków mam uzywać i że koniec walki z

No powiedz cos wiecej:)
Kurcze, wystarczylo pojść, usłyszeć i juz?:)
Powiedz proszę co Ci powiedziala kosmetyczka:) Moze sie skusze na wizyte?
hm...
Pozdrawiam!
Aga

1. Data: 2003-12-05 23:02:49

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do tego, że odwiedziłam dzisiaj kosmetyczkę i oczysciłam sobie gębusie.
> I na razie jestem b. zadowolona.
> Do tego dowiedziałam sie jakich kosmetyków mam uzywać i że koniec walki z
> moim trądzikiem jest bliski.
A gdzie bylas?

Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-06 06:23:27

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> Gratuluje wygranej z tradzikiem i oby tak juz zostalo !
> Trzymam kciuki :)

Przypuszczam, że całe życie bede mieć jakieś tam drobne ze skórą, ale może
pryjdzie taki czas, że nie będę musiała się malować, żeby iść do sklepu po
bułki ;-)
Ale czuję się podbudowania. Mam jeszcze jeden sposób na jesienną chandrę
(oprócz wódki i czekolady :-) Szkoda, że taki drogi.
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-06 06:26:12

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Gebert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie bylas?

Najpierw umówiłam się Yves Rocher w Geant'e (Krakow), ale miałam jeszcze 3 h
i wałęsałam się po Rynku, wiec weszłam do YR na Grodzkiej. Tam mnie pani
przyjęła od razu. Niestety obsługi było tam tyle, że nie zapamiętałam jak
dana pani miała na imię :-(

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-06 06:45:10

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ag@a" <W...@t...pl> napisał w wiadomości
> No powiedz cos wiecej:)

Nie chciałam przynudzać, bo Wy to pewnie znacie na pamięc. Poza tym mógłby
mnie ktos posądzić o reklamowanie gabinetu ;-)

> Kurcze, wystarczylo pojść, usłyszeć i juz?:)

Uuuu. Dobra
Pani się mna miło zajęła (mam ostatnio chorobę sierocą - nie widziałam
mamusi i tatusia od 3 miesięcy, więc czyjas troska dobrze na mnie wpłynęła).
Na początku wypytała o moje problemy z cerą, jakich kosmetyków i leków
używam. Później zmyła mi makijaż i zrobiła delikatny peeling. Było parowanko
(bardzo pryjemne!!!), a później wyciskanko. Najwięcej czasu poswięciła na
okolice nosa i brodę, czoła prawie nie tknęła. Z resztą nigdy nie mam z nim
problemów - czysciutkie. Cały czas pytała, czy nic nie boli itd. (znaczy:
troskliwa) Po oczyszczeniu (również igiełką) była d`arsonwalizacja
(znalazłam tą nazwę na wizaz.pl), czyli zabieg wykonywany urządzeniem, które
wytwarza prąd wielkiej częstotliwości. Samo "kopanie" nie jest uciązliwe ale
zapach ozonu beee.
Następnie maseczka, później chyba jakiś tonik (juz nie pamietam, poza tym
zeszłyśmy z panią na dyskusje i skinach i przestępstwach na tle
rasistowskim) i krem Alantan (na zimno, łagodzący, uzywałam go na tatuaż), i
odrobina pudru.
Całość trwała ponad godzinę. Właściwie nawet nie było widać po mnie, że
miałam jakiś zabieg. Żadnych śladów, dzisiaj też mam "normalną" cerę. Tylko
czystą.

> Powiedz proszę co Ci powiedziala kosmetyczka:) Moze sie skusze na wizyte?

Polecam, choć nie wiem, czy teraz nie jest za zimno.
Co do kosmetyków... Do mycia to co mam: Effaklar może być, zwłaszcza, że
mnie nie podrażnia. Później lekki krem nawilżający i fluid. Zmywać makijaż
nietłustym mleczkiem (chyba kupię z ich serii mleczko + tonik, taki zielony
żel za 17 zł), wklepać delikatny, bezalkoholowy tonik. Polecała ich wodę w
spray'u do nawilżania, ale kosztuje 24 zł za 150 ml, więc raczej kupię LRP,
bo wieksza, a cena taka sama. Mogę sobie robić delikatny peeling, nawet
ziarnisty, bo nie mam juz ropnych zmian.
No i co jeszcze? To chyba wszystko.
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-06 07:43:49

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olik" <d...@o...pl> wrote in message news:bqrsnd$93d$1@news.onet.pl...

> [...]
> przyjęła od razu. Niestety obsługi było tam tyle, że nie zapamiętałam jak

Ja tez chodze do YR, wlasnie do Geanta. I wszedzie, jak widze obsluga jest
mila i delikatna.

Kania

1. Data: 2003-12-06 07:58:17

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez chodze do YR, wlasnie do Geanta. I wszedzie, jak widze obsluga jest
> mila i delikatna.

No ba! Byłam w szoku! O ile nie lubię pan z warzywniaka, które mówią do mnie
"Kochanienka", to miłe panie fryzjerki i kosmetyczki są przeze mnie
porządane. Nie wyobrażam sobie leżenia przez godzinę w grobowej ciszy, I
bardzo mi odpowiadało to, że pani mówiła co robi i dlaczego to coś pachnie
tak, a nie inaczej. Przypuszczam, ze gdyby mi nie powiedziała o tym, ze
bedzie mnie kopać prądem, to uciekłabym z krzykiem :-)

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-06 10:14:45

Od: "Ag@a" <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo wieksza, a cena taka sama. Mogę sobie robić delikatny peeling, nawet
> ziarnisty, bo nie mam juz ropnych zmian.

O Dziekuje Bardzo za opis, tego potrzebowalam:) I mowisz, ze dzien pozniej
wygladasz normalnie? Nie ma sladow ingerencji? No fajnie:) Jeszcze chwile
poczekam, zapytam Ciebie za kilka dni jak sie czujesz i wygladasz i byc moze
zaczne szukac jakiejs kosmetyczki?:)
Dziekuje jeszcze raz:)
Pozdr.
Aga