Re: Post na 300 stron ?

Data: 2002-05-17 12:49:38
Temat: Re: Post na 300 stron ?
Od: "go" <a...@w...pl>

> no widzisz, ty tez sie mylisz.

Nigdzie nie twierdziłem, ze jestem nieomylny. Przedstawiam MOJĄ subiektywną
opinię na temat tych książek i proszę o taką samą opinię innych o innych
ksiązkach.

> jesli zauwazyłes w nazwie grupy jest psi. te ksiazki nie maja psi.
Branden posiada stopień naukowy, jest dyplomowanym psychologiem, jeśli o to
Ci chodzi.
A co do "naukowości" grupy to było o tym w "List otwarty do Little Dorrit
..."
W Twoich osądach też sci brakuje.

> mozna pieprzyc głupoty, zdazayc sie moze kazdemu.
> ale polacać to juz przesada.
To Twoja subiektywna opinia, w mojej opinii pieprzeniem głupot
i przesadą jest osądzanie i zabranianie wyboru :)

MNIE te książki sie podobały, chcę ogłosić to na otwartym forum dyskusyjnym,
ponieważ uważam, ze komus, niekoniecznie Tobie, może to sie przydać.
Sylwek S. woli inne ksiązki.
Ty wolisz "zero" książek i osądzanie innych - Twoje prawo.
I jaką przesadę tu widzisz ?

Pozdrawiam.
Andrzej