Post na 300 stron ?

1. Data: 2002-05-17 10:19:36

Temat: Post na 300 stron ?
Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obserwuje grupę od niedawna i odkryłem ;), że wiele osób całkiem na serio,
szuka tu jakiegoś rodzaju porad :-O

Trochę trudno zamieszczać w postach streszczenia 300-stronicowych książek,
które moim zdaniem warto przeczytać i ZASTOSOWAĆ.

Ponieważ tego typu książek jest pełno, proponuje pomóc w wyborze literatury,
poprzez złożenie wspólnymi siłami listy książek, także kursów, seminariów,
kaset itp. , które wywarły na Was wrażenie i które polecacie.

Na początek podaję moją aktualną listę bestsellerów ;) (kolejność dowolna)

C. Sisson "Wewnętrzne Przebudzenie"
C. Sisson "Sztuka świadomego oddychania"
C. Sisson "Twoje prawo do bogactwa"
C. Sisson "Podróż w głąb siebie"
M. Sisson "Najpiękniejsza ścieżka życia. Być, działac, mieć"
N. Branden "Sztuka świadomego życia"
N. Branden "Odpowiedzialność"
N. Branden "6 filarów poczucia własnej wartości"
T. Niwiński "JA"
T. Niwiński "MY"

Polecam też kursy Niwińskiego i Sissonów.

KTO NASTĘPNY ?

Pozdrawiam.
Andrzej

1. Data: 2002-05-17 10:19:40

Temat: Re: Post na 300 stron ?
Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

go napisał(a):

<...>

> Na początek podaję moją aktualną listę bestsellerów ;) (

znaczy sie najlepiej ci sie sprzedaja?
nic dziwnego, wydaje mi sie ze to szmelc.
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-17 10:25:57

Od: "Sylwek S" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponowałbym "Przebudzenie" i "Wezwanie do miłości"- Anthony Demello

1. Data: 2002-05-17 10:30:29

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwek S" <o...@w...pl> wrote in message
> Ja proponowałbym "Przebudzenie" i "Wezwanie do miłości"- Anthony Demello

A nie Demollo? Wyglądałoby jeszcze lepiej.

Saulo

1. Data: 2002-05-17 10:34:29

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy sie najlepiej ci sie sprzedaja?
pudło :)
> nic dziwnego, wydaje mi sie ze to szmelc.
Nie wyglądasz na takiego, który to czytał ;)))

Pozdrawiam.
Andrzej

1. Data: 2002-05-17 10:40:10

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

go napisał(a):
<...>
> Nie wyglądasz na takiego, który to czytał ;)))
>
> Pozdrawiam.
> Andrzej

gwoli sprawiedliwosci - to prawda, mało czytam.

/Marsel

1. Data: 2002-05-17 11:11:49

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gwoli sprawiedliwosci - to prawda, mało czytam.

Nie broń tego innym, każdy ma swój sposób na zdobywanie wiedzy.
Do jednych trafia książka, do innych co innego.
Każdy sposób jest dobry, jeśli działa.
A jeśli nie działa, to nie działa.

Pozdrawiam.
Andrzej

-----------
Nikt sie nie zjawi, by Ci pomóc.

1. Data: 2002-05-17 11:17:48

Od: "go" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie Demollo? Wyglądałoby jeszcze lepiej.
>
> Saulo

Saulo, na razie to próbujesz zrobić demolkę z mojej propozycji ;)))
Czy tak sie boisz, ze ktoś sie czegoś dowie ?

Pozdrawiam.
Andrzej

1. Data: 2002-05-17 11:22:18

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"go" <a...@w...pl> wrote in message news:ac2ok9$3rb$1@news.tpi.pl...

> Saulo, na razie to próbujesz zrobić demolkę z mojej propozycji ;)))
> Czy tak sie boisz, ze ktoś sie czegoś dowie ?

Niezbrawiedliwa nadinderbredadzja.
Po tych książkach powinieneś był się chyba pozbyć nadmiernej podejrzliwości
:)

Saulo

1. Data: 2002-05-17 11:31:24

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

go napisał(a):

> Nie broń tego innym, każdy ma swój sposób na zdobywanie wiedzy.

tak, masz racje.

> Do jednych trafia książka, do innych co innego.

tak, masz racje.

> Każdy sposób jest dobry, jeśli działa.
> A jeśli nie działa, to nie działa.

tak, to racja. twoja racja.

a ja.. mnei smiesza ksiazki o smiesznych tytułach. i Autorzy piszacy ich
na tony.
ale moge sie mylic, kazdy moze.

> Nikt sie nie zjawi, by Ci pomóc.

co najwyzej napisze ksiazke.

/Marsel

Manipulacje
Studia podyplomowe z zakresu psychologii
oswiadczenie w pracy mgr
bóg jest kłamcą i sadystą
List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!