Postemp rosnie

1. Data: 2006-05-31 14:25:54

Temat: Postemp rosnie
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Holenderscy pedofile zalozyli partie polityczna, której celem ma byc
dazenie do legalizacji uprawiania seksu z dziecmi."

"Powoluja sie na przyklad homoseksualistów, których aktywnosc seksualna, do
niedawna zakazana, dzis w wielu krajach uznawana jest za cos zupelnie
normalnego."

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060531/s
wiat/swiat_a_2.html

Duch

2. Data: 2006-05-31 16:42:37

Temat: Re: Postemp rosnie
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> "Holenderscy pedofile zalozyli partie polityczna, której celem ma byc
> dazenie do legalizacji uprawiania seksu z dziecmi."

Chce tylko wyrazic swoje oburzenie. Kurwa mac, pierdoleni zboczency,
wszystkim chuje poucinac. No ja nie moge.:/

3. Data: 2006-05-31 18:48:35

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> "Holenderscy pedofile zalozyli partie polityczna, której celem ma byc
> dazenie do legalizacji uprawiania seksu z dziecmi."

A niech zakładają. Zorganizować jakoś przyzwolenie społeczne, niech się
ujawnią, potem zajrzeć na listy członków i zgodnie z własnym sumieniem
łapać, kastrować, strzelać od razu w łeb... albo co tam milszego
przychodzi do głowy. Ja osobiście lubię darcie pasów połączone z
nacieraniem solą.

Pzdr
Paweł

4. Data: 2006-05-31 21:41:14

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia bazyli4 napisał(a) w wiadomości
<news:e5koe1$ufo$1@news.onet.pl> takie słowa:

> Ja osobiście lubię darcie pasów połączone z
> nacieraniem solą.

Może więc i Ty się doczekasz powstania stosownej partii.

A.

5. Data: 2006-06-01 11:19:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

Spoko :) sado-maso tez pewnie niedlugo bedzie legalne i promowane na modne,
wiec mysle ze sie jeszcze doczekasz.

Duch

6. Data: 2006-06-01 12:53:57

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> napisał(a):

w zastraszającym tępie
:)

--
Stołówka Urzędu Bezpieczeństwa Rzeszy. Mueller, Himmler i Bormann cierpliwie stoją w
kolejce. Stirlitz wchodzi i od ręki dostaje obiad. Mueller, Himmler i Bormann patrzą

7. Data: 2006-06-01 15:26:55

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> Chce tylko wyrazic swoje oburzenie. Kurwa mac, pierdoleni zboczency,
> wszystkim chuje poucinac. No ja nie moge.:/

na katolickiej Malcie jakos mozna legalnie od 12 lat, w Hiszpanii od 13,
a Irlandia (tak, ta Irlandia) chce zmiejszyc z 14 na 12

--
careful with that axe Eugene!

8. Data: 2006-06-02 08:20:17

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chce tylko wyrazic swoje oburzenie. Kurwa mac, pierdoleni zboczency,
> wszystkim chuje poucinac. No ja nie moge.:/

Używaj póki jeszcze prawo nie zabrania lżyć tej mniejszości.:-/c

9. Data: 2006-06-02 13:47:53

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> na katolickiej Malcie jakos mozna legalnie od 12 lat, w Hiszpanii od 13,
> a Irlandia (tak, ta Irlandia) chce zmiejszyc z 14 na 12

Powaznie?
Pojebalo ich?

A tak swoja droga to jak ja mialam 13 lat to juz czesc moich kolegow z tego
wieku (co za towarzystwo to bylo) miala juz za soba pierwsza inicjajce
seksulana (nie byli juz prawiczkami) tyle ze z rownolatkami.

10. Data: 2006-06-02 15:39:38

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> Powaznie?
> Pojebalo ich?

kogo? :) http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Euro
pe

> A tak swoja droga to jak ja mialam 13 lat to juz czesc moich kolegow z tego
> wieku (co za towarzystwo to bylo) miala juz za soba pierwsza inicjajce
> seksulana (nie byli juz prawiczkami) tyle ze z rownolatkami.

tez mozna dostac zarzut, np. w Anglii

---
Godną pierwszej strony w dzienniku "The Sun" okazała się historia
12-latki, do której za miesiąc należeć będzie tytuł „najmłodszej mamy
Zjednoczonego Królestwa”. Po ukazaniu się reportażu opisującego historię
dziewczynki policja aresztowała niepełnoletniego ojca nienarodzonego
dziecka. 15-latkowi z Edynburga postawiony zostanie zarzut gwałtu na
nieletniej.
---

--
careful with that axe Eugene!

Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)
Forum Medyczne
Jestem glucha i chce studiowac
perwityna w leczeniu depresji - co to jest?
spamboty hello itp. z bramki psphome