Postnie!

51. Data: 2016-03-29 12:57:02

Temat: Re: Postnie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 12:42:24 +0200, cef napisał(a):

> No wreszcie!
> Cieszę się, że moje zabiegi nie poszły na marne :-)

Twoje??? - chyba jesteś tu od niedawna 3-]

52. Data: 2016-03-29 13:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 12:53:44 +0200, cef napisał(a):

> Nie potrzebuję Twojego współczucia.
> Bywam czasem na wsi i znam kilka osób, które mniejszy lub większy
> mają związek z produktami ogólnie zwanymi
> swojskimi, wiejskimi czy ekologicznymi, objętymi
> kontrolą wszelkich służb (bo jeszcze na tę ekoprodukcję dotacje biorą)

Moja pani Baba nie bierze - i kontroli też ni ma :-)
Tzn jest, ale tylko żtp kontrola konsumencka, co wystarcza za wszelkie
wielkie instancje, a skuteczne jest sto razy bardziej niż one: Baba o markę
dba aż miło, od lat :-D

> i wiem, że całe te przymiotniki niewiele są warte.
> Nie mówię, że to w całości jakiś wielki syf, tylko, że niewiele
> się różni od tego sklepowego.

> Akurat tak się składa, że nawet umiem wydoić
> ręcznie krowę a i kupę nomen omen obornika przerzucić
> też mi się zdarzało, więc daruj sobie.

No nie mogę sobie darować, bo widzę słuszność moich hipotez - ta jed(y)na w
życiu kupa obornika zrobiła Ci wielką krzywdę...

53. Data: 2016-03-29 13:01:38

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-29 o 12:57, Ikselka pisze:

> Twoje??? - chyba jesteś tu od niedawna 3-]

Wystarczył mi jeden dzień i już się wyedukowałaś :-)

54. Data: 2016-03-29 13:10:29

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-29 o 13:00, Ikselka pisze:

> [...]
> wielkie instancje, a skuteczne jest sto razy bardziej niż one: Baba o markę

Wiara czyni cuda.

> No nie mogę sobie darować, bo widzę słuszność moich hipotez - ta jed(y)na w
> życiu kupa obornika zrobiła Ci wielką krzywdę...

Czyli jak się nie da na argumenty, to obrzucić wystarczy.

55. Data: 2016-03-29 13:12:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 13:01:38 +0200, cef napisał(a):

> Wystarczył mi jeden dzień i już się wyedukowałaś :-)

A świstak... 3-)

56. Data: 2016-03-29 13:14:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 13:10:29 +0200, cef napisał(a):

> Wiara czyni cuda.

Wystarczył jeden dzień i stałeś się wierzący 3333-]

> Czyli jak się nie da na argumenty, to obrzucić wystarczy.

Ty masz "argumenty"? - dobre, dobre 3-\

57. Data: 2016-03-29 13:29:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Oczywiście:
> ...nie bez kozery...

Upośledzonym to trzeba być aby w dzisiejszych czasach z katechizmu nauki o
(nie)jedzeniu brać.

58. Data: 2016-03-29 13:31:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sugeruję.

Jak Chrobry chrześcijaństwo do Polski siłą i mieczem wprowadził,
i za nieprzestrzeganie postu mięsnego ludziom języki wycinał
tak już niektórym prostym zostało, i uważają tą religię za swoją, Polską.
Nawet nic ich nie frapuje i logiki nie kwestionują - odruchy nimi kierują.

59. Data: 2016-03-29 13:38:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 07:08, Pszemol pisze:

> Sugerujesz, że Ciebie to nie frapuje?

.php?numer=32&str=171-182

> Bardzo mnie nurtuje że w 2016 roku są na tym świecie ludzie ciemni
> i zacofani którzy zachowują się jakby żyli w dwunastym wieku...

Przynajmniej jedną sprawę masz już wyjaśnioną - w razie czego i tak nie
zostaniesz potraktowany indywidualnie, a hurtowo.

Ewa

60. Data: 2016-03-29 13:53:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 06:31:37 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
> Nawet nic ich nie frapuje i logiki nie kwestionują - odruchy nimi kierują.

Teraz będzie muslim w Europie gardła hurtowo nożem podcinał za jedzenie
wieprzowiny - a Ty, nieprosto i nowocześnie, przyjmiesz go jak swego :->

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...
Odchudzanie
Re: Pomysł na dorsza...