Postnie!

61. Data: 2016-03-29 13:55:13

Temat: Re: Postnie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 13:38:54 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
.php?numer=32&str=171-182

> Przynajmniej jedną sprawę masz już wyjaśnioną - w razie czego i tak nie
> zostaniesz potraktowany indywidualnie, a hurtowo.

A Pani Szanowna w Wielki Piątek ile gramów wieprza zjadła?

62. Data: 2016-03-29 14:18:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz będzie muslim w Europie gardła hurtowo nożem podcinał za jedzenie
> wieprzowiny - a Ty, nieprosto i nowocześnie, przyjmiesz go jak swego :->

Pomyliło Ci się... to właśnie Ty nie kwestionujesz i przyjmujesz jak swoją
religię, którą polskiemu narodowi narzucono siłą. Historii się nie uczysz...
I potem rzeczy które powinny Cię frapować nie frapują Cie.

63. Data: 2016-03-29 14:19:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Przynajmniej jedną sprawę masz już wyjaśnioną - w razie czego
> i tak nie zostaniesz potraktowany indywidualnie, a hurtowo.

Sądzisz, że zastosują do mnie XII wieczne metody? :-)

64. Data: 2016-03-29 14:23:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ nie uważam tak - na pewno widział i wie.
> No ale, na Boga, współczuję mu otoczenia, w jakim zamieszkuje.

Postu skrupulatnie przestrzegasz ale Dekalog, jak widzę, masz w nosie.

65. Data: 2016-03-29 14:24:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 13:55, Ikselka pisze:

.php?numer=32&str=171-182

> A Pani Szanowna w Wielki Piątek ile gramów wieprza zjadła?

Powiadasz, że już także spowiadasz?

Ewa

66. Data: 2016-03-29 14:26:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2016 o 14:19, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Sądzisz, że zastosują do mnie XII wieczne metody? :-)

Przez pośredników.

Ewa

67. Data: 2016-03-29 15:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 07:18:12 -0500, Pszemol napisał(a):

> Pomyliło Ci się... to właśnie Ty nie kwestionujesz i przyjmujesz jak swoją
> religię, którą polskiemu narodowi narzucono siłą. Historii się nie uczysz...
> I potem rzeczy które powinny Cię frapować nie frapują Cie.

Dlaczego "powinny"? - nawet sam post jest DOBROWOLNY, przypominam, a Ty tu
chcesz mi coś narzucać?

68. Data: 2016-03-29 15:03:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 07:23:08 -0500, Pszemol napisał(a):

> Postu skrupulatnie przestrzegasz ale Dekalog, jak widzę, masz w nosie.

Już oceniłeś "prymitywnych ludzi z 12 wieku" - a teraz nawet mój nos 3-)

69. Data: 2016-03-29 15:05:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 14:24:30 +0200, FEniks napisał(a):

.php?numer=32&str=171-182

> Powiadasz, że już także spowiadasz?

To było pytanie retoryczne, kotku - gdy tylko SAMA sobie na nie odpowiesz,
będziesz miała jasność co do siebie. Ba, jestem pewna, że już to zrobiłaś
3-]

70. Data: 2016-03-29 15:05:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 07:19:07 -0500, Pszemol napisał(a):

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Sądzisz, że zastosują do mnie XII wieczne metody? :-)

Do takiego "nowoczesnego" człeka??? - aleskont!
(hue hue)

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...
Odchudzanie