Re: Poszukuję

Data: 2012-03-29 18:59:30
Temat: Re: Poszukuję
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 29 Mar 2012 20:41:01 +0200, Bbjk napisał(a):

> [...]
ik:Zabki.jpg

08_copy.gif?1280757740

> Dajesz mi siakieś pudelki :)

Wyraźne=UCZCIWE zdjęcie Ci nie pasi, bo pudelek? - a to ciekawe. Lepsze
jest sfotoszopowane na "dziurawo" z "poważnej" strony? Niooo, podziwiam,
podziwiam.
:-]

> To mnie nie obchodzi, natomiast wolałabym, by nasi politycy byli zadbani
> w podstawowym zakresie. Uśmiech, sylwetka, maniery co najmniej poprawne.

Cóż za głębia wyborczych wymagań :-/

> Wolisz taki uśmiech, jak z Twojego linka:
> http://spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Pl
ik:Zabki.jpg
> czy taki?
> http://blog.kaplak.net/2008/11/05/president-obama/
> Pytam o uśmiech, a nie Twoją opinię o polityce Obamy.

Powiem Ci tak:
a) Obama jest o wieeeeele młodszy niż J.K. i wychowany na dobrobycie od
dziecka
b) na czarnym to nawet żółte jest białe...
d) genetycznie Murzyni mają lepsze zęby niż biali
b) wielu ludzi po trzydziestce w Polsce nie ma już połowy własnych zębów
c) 63-letni Kaczyński ma krzywy i przebarwiony (pokolenie świeżopowojenne -
braki żywieniowe itp), ale WŁASNY komplet, ewenement dla dobrego dentysty.
Wiem, bo kiedy MŚK bywa czasem na kontroli, zawsze dentyści wykrzykują "w
pana wieku komplet???", jeden nawet "a ileż pan ma tych zębów???"; własne
zdrowe zęby 53-letniego mezczyzny budzą u dentystów sensację!
Ja się już nie chwalę, bo akurat mnie brak trzech: usuniętych specjalnie
górnych ósemek oraz prawej górnej czwórki (po wypadku, mam implant), no i
mam oczywiście plomby jakieś.

Oraz:

http://www.uniface.pl/Polacy-nie-maja-wszystkich-zeb
ow-Wstyd-a1496
"Fatalnie jest z uzębieniem Polaków. Przeciętny Polak po 35. roku życia ma
zaledwie 21 zębów! Mało tego: w ogóle nie uzupełniamy pojedynczych ubytków.
Zdarzają się też tacy, którzy po całkowitym ułamaniu się zęba nie idą do
stomatologa na ekstrakcję korzenia i chodzą z gnijącą szczęką.
Ale to nie wszystko. 25 proc. Polaków po 65 roku życia w ogóle nie ma
zębów! "

http://www.pulsmedycyny.com.pl/index/archiwum/12639,
c,wi%C4%99cej,polak%C3%B3w.html
"Przebadano 811 osób w wieku 65-74 lat oraz grupę 833 osób w wieku 35-44.
Zły stan uzębienia starszych mieszkańców Polski systematycznie pogarsza
się: w ciągu ostatniej dekady liczba bezzębnych obywateli wzrosła o 8,2
proc. Jednak jak wynika z badania WUM problem ten nie dotyczy tylko osób
starszych: brak zębów zdiagnozowano u prawie 4 proc. osób w wieku 35-44
lat. "

Więc wiesz, tego rodaju jak Twoje "wypady" względem krzywych i nieładnych
(bo nie ZEPSUTYCH) zębów mężczyzny po 60-ce są żenujace.
--

XL wiosenna