Re: Poszukuje :)))

1. Data: 2002-04-08 13:13:03

Temat: Re: Poszukuje :)))
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Calosc
> >
> To by byla doskonala wiadomosc...
> podejzewam ze to jest pasta ze sfermentowanej czarnej fasoli -
> jezeli zupka miala kolor zuzytego towotu to by znaczylo ze
> ta ingrediencja jest osiagalna w Polsce...pytanie gdzie...

niekoniecznie. Wiesz ilu Wietnamczyków, których spotykam w sklepach
sieci Vinh Loi i Metro w Berlinie mówi po polsku? A ci, co tylko po
wietnamsku rozmawiają wsiadają potem do samochodów z rejestracją
szczecińską bądź wrocławską ;-)

Waldek
ps pasta z czarnej fasoli jest do kupienia w Vinh Loi ;-)

1. Data: 2002-04-08 17:15:15

Od: "M.W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> wrote in message

> [...]
> sieci Vinh Loi i Metro w Berlinie mówi po polsku? A ci, co tylko po
> wietnamsku rozmawiają wsiadają potem do samochodów z rejestracją

Czyli jak sie wietnamiec po polsku nauczy to go wpuszczają do Niemiec?
Polaka udaje na granicy czy jak?

> ps pasta z czarnej fasoli jest do kupienia w Vinh Loi ;-)

Przykro mi ale nie bywam w Berlinie za czesto
co nie znaczy ze nie kupilbym trochu tego swinstwa :-))))

Marek

1. Data: 2002-04-09 09:57:32

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak sie wietnamiec po polsku nauczy to go wpuszczajš do Niemiec?
> Polaka udaje na granicy czy jak?
Może nie musi udawać, bo nim jest. Może ma kartę stałego pobytu w
Polsce. Ja im dokumentów nie sprawdzałem, ale fajnie posłuchać
Wietnamczyków mówiących po polsku.

> Przykro mi ale nie bywam w Berlinie za czesto
> co nie znaczy ze nie kupilbym trochu tego swinstwa :-))))
ja tego nie kupuję, bo ma wysoce nieapetyczną konzystencję i wygląd...
no nie będę porównywał. W skoncentrowanej formie zapaszek też
lekkosmrodliwy.

Waldek

Schab nadziewany serem z niebieskim przerostem pleśniowym...
Babka z czekladą.
kolacja we dwoje
Witam i pytam.
Ciasteczka orzechy