Poszukuje dobrej zmywarki Gorenje

1. Data: 2005-02-20 17:04:49

Temat: Poszukuje dobrej zmywarki Gorenje
Od: "kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem pare lat temu Gorenje GVI 682, dopuki była gwarancja (2 lata) miałem
gdzies to ze programator ciągle się psuł. Co łatwo przewidziec, po zakończeniu
okresu gwarancyjnego po raz kolejny szlag trafił programator. Napisalem maila
do gorenje i co ciekawe dostalem odpowiedz i 40 % zniżki na dowolny sprzęt
gorenje. Widac dbają o klienta :))

Dlatego też szukam teraz jakiejs zmywareczki powyzszej marki byle by nie byla
awaryjna i dobrze sie sprawowała.

Szerokosc 60cm. najlepiej do zabudowy lecz nie koniecznie.

pozdrawiam i z góry dziękuje za nadesłane opinie.

2. Data: 2005-02-20 17:47:52

Temat: Re: Poszukuje dobrej zmywarki Gorenje
Od: "BoDro" <b...@w...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kuba tomczyk" <k...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
maila
> do gorenje i co ciekawe dostalem odpowiedz i 40 % zniżki na dowolny sprzęt

O cwaniaczek! Liczysz na to, że następna zmywarka Gorenje też będzie sie
psuła i dostaniesz z tego powodu zniżkę 100% na dowolny sprzęt tej firmy
:-)?

Bogdan

3. Data: 2005-02-20 19:17:33

Od: "kubatomczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> O cwaniaczek! Liczysz na to, że następna zmywarka Gorenje też będzie sie
> psuła i dostaniesz z tego powodu zniżkę 100% na dowolny sprzęt tej firmy

:)))) no jasne ze tak :]]]

Ale do rzeczy : mam poprostu nadzieje ze to był wyjątek. I szukam czegos
dobrego. Wiem ze jesli wybrałbym Bosha czy Siemensa to juz nigdy nie musialbym
pisac takich postów.

Malowanie scian
[jak poprawić] źle położony tynk strukturalny
Perlator - czy ktoś to rozgryzł?
lodówka Whirlpool "szósty zmysł" - zakup w internecie
pekniety zlewozmywak