Poszukuję przepisu

1. Data: 2004-01-09 09:21:44

Temat: Poszukuję przepisu
Od: " Mike_Mike" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy, od dawna czutyję Wasze forum j estem pewien, że znajdzie się ktoś
sympatyczny, kto mi pomoże. Proszę powiedzcie jak przygotować ciasto do
pizzy, tak żeby smakowało i wyglądało jak to w pizzyhut.
Bardzo bardzo dziękuję wszystkim sympatycznym ludziom którzy pomogą mi
rozwiązać mój problem.

1. Data: 2004-01-09 10:04:49

Temat: Re: Poszukuję przepisu
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pizzy, tak żeby smakowało i wyglądało jak to w pizzyhut.
> Bardzo bardzo dziękuję wszystkim sympatycznym ludziom którzy pomogą mi

Gdybys od dawna czytal, to nie zadalbys tego pytania ;)))

1. Data: 2004-01-09 10:21:37

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... pizzyhut....
====
Ktoś tu niedawno podawał przepis. Spodobał mi się, więc cytuję twórczo z
pamięci:
Weź pół kilo najlepszej mąki, zmieszaj z pół kila różnych chemikaliów (w tym
obowiązkowo vizir), a dalej już normalnie, jak z każdym ciastem...

waldek
====

1. Data: 2004-01-09 10:52:56

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A skrzydełka z KFC nie interesują Cię?
Pozdrowionka - Agnieszka

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-01-09 10:59:26

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory <b...@w...pl> napisał(a):

> A skrzydełka z KFC nie interesują Cię?
> Pozdrowionka - Agnieszka

O tak! Tak! Oczywicie panierka - bo reszta nie istotna. Dodał bym jeszcze
buritos z Taco Bell.

1. Data: 2004-01-09 11:00:46

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jan 2004 11:52:56 +0100, Waćpanna lub Waćpan *batory*, w
wiadomości news:<btm16r$b4i$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> A skrzydełka z KFC nie interesują Cię?

A Ciebie ustawienie poprawnego kodowania, przeczytanie netykiety i
odpowiadanie pod cytatem?

MSPANC
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-01-09 11:04:21

Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> obowiązkowo vizir), a dalej już normalnie, jak z każdym ciastem...

hehe...
a tak wogóle to pamiętam (?) albo tak mi się wydaje
że sekretem jest (m.in.) ciepła woda użyta w czasie produkcji,
ktoś może wie co to mi się za mikstura błąka po
głowie ??

marcin

1. Data: 2004-01-09 11:11:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcin napisał:

> ktoś może wie co to mi się za mikstura błąka po
> głowie ??

Myślę, że to już Ty sam powinieneś zdefiniować ową miksturę :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-09 11:21:09

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btlvba$dnb$...@i...gazeta.pl...
> [...]
tym
> obowiązkowo vizir), a dalej już normalnie, jak z każdym ciastem...

Po co zaraz takie nerwy
może wymienimy ten przepis na...... skrzydła KFC albo kotlet do hamburgera z
McD

pozdr. Alex

1. Data: 2004-01-09 11:21:46

Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że to już Ty sam powinieneś zdefiniować ową miksturę :)
> --

ha, żebym to ja wiedział..............
nic, wrócę do domu i przekopię włoszczyznę,
tak mi się klaruje że to w jakiejś książce było
albo gdzieś zapisane.
Na pewno się podzielę jak znajdę ;)

pozdr
marcin