Potrawy z kociołka - help :)

1. Data: 2003-06-22 07:47:11

Temat: Potrawy z kociołka - help :)
Od: "kajacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim grupowiczom!!!

Przejrzałem całe forum, ale niestety nic nie znalazłem na temat potraw
robionych w kociołku nad ogniskiem...

Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem takiego kociołka (10 l,
pokrywka, nóżki itp.) i teraz szukam jakichkolwiek przepisów, co w tym można
zrobić...
Kiedyś byłem na imprezie, gdzie serwowano ziemniaki z boczkiem i czymś
tam jeszcze, było super, ale niestety nie widziałem, jak to się dokładnie
robi...:((
Chodzi mi przede wszystkim o jakieś dobre przepisy typu zapiekanki z
ziemniakami i boczkiem i innymi dodatkami lub też coś w tym rodzaju, ale też
wane jest, jak to robić (wielkość ogniska, czas i tego typu tajemnice:)
Wielkie dzięki za wszelkiego typu rady w tym temacie, bo jeśli chodzi o
gotowanie w kociołku takich mieszanek, jak zapiekanki, to jestem "zielony"
:)
Z harcerstwa pamiętam tylko gotowanie zupy w kotłach nad ogniskiem, ale
to chyba inna bajka, prawda???

1. Data: 2003-06-22 08:25:51

Temat: Re: Potrawy z kociołka - help :)
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jun 2003 09:47:11 +0200, Waćpanna lub Waćpan kajacek, w
wiadomości <bd3n5r$kls$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Cześć wszystkim grupowiczom!!!

Cześć :)

Zerknij http://www.mniammniam.pl/a.php?p=in041
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

Czy ja jeszcze umiem obsługiwać 40tude?
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

1. Data: 2003-06-22 10:00:24

Od: "kajacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie o to mi chodziło, wielkie THX :))))

1. Data: 2003-06-22 17:30:49

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

kajacek wrote:

> [...]
>
> Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem takiego kociołka (10 l,
> pokrywka, nóżki itp.) i teraz szukam jakichkolwiek przepisów, co w tym można

Ja robie takie dania, w tym garnku, ktory u nas sie nazywa Dutch oven.
Jesli czytasz po angielsku, pogoogluj to haslo i mnostwo potraw ci
wskoczy. W miedzyczasie zrob taki obiad:

Kurczak w kociolku
kawalki kurdczaka
male ziemniaki
marchew pokrojona w kawalki
oliwa do smazenia
duzo ziol

Garnek rozgrzac od spodu i od gory. Nalac troche oliwy na dno, dodac
kawalki kurczaka i podsmazyc, az zlote naokolo. Posypac ziolami, sola i
pieprzem, oblozyc ziemniakami, marchwia, podlac rosolem lub woda,
przykryc i dusic godzine, albo az mieso nie bedzie surowe.

Kielbaski w kociolku
Surowa nie wedzona kielbasa
kwasne jablka
majeran, sol i pieprz
woda lub rosol

Kielbaski pokroic na kawalki, obsmazyc jak powyzej, posypac ziolami i
sola, dodac jablka pokrojone na cwiartki (wypestkowane), podlac woda lub
rosolem, zakryc i piec pol godziny do 45 minut.

Chcesz wiecej przepisow?

Wesolej zabawy
Magdalena Bassett

[OT] romantyczny wieczor
Dość nietypowe pytanie
[P] od nowej
kuchenka w kuchni ?
Pierwsze wędzenie... i KLAPA + rady dla początkujących.